جمعه دهم فروردین ماه

کامران قاسم پور:برگزاری انتخابی انگیزه ها را بالا می برد

عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 86 کیلوگرم گفت: برگزاری رقابت های انتخابی انگیزه ها را در کشتی گیران بالا می برد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 86 کیلوگرم گفت: برگزاری رقابت های انتخابی انگیزه ها را در کشتی گیران بالا می برد.

کامران قاسم پور عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 86 کیلوگرم گفت : خوشبختانه با دریافت مجوز توسط فدراسیون کشتی توانستیم تمرینات خود را آغاز کنیم و در رقابت های لیگ نیز حضور داشته باشیم و در این چهار مرحله از اردو به آمادگی نسبی دست یابیم.

وی در مورد شرایط اردویی گفت: اردوها با رعایت پروتکل های بهداشتی و در شرایط قرنطینه برگزار می شود، تحمل شرایط قرنطینه برای کشتی گیران سخت است اما چاره ای نداریم و باید روی هدفمان متمرکز باشیم.

قاسم پور افزود: البته از لحاظ امکانات اردویی همه چیز در دسترس است و چه به لحاظ اسکان و چه به لحاظ تغذیه شرایط خوبی را داریم.
دارنده 2 مدال طلای زیر 23 سال جهان گفت: البته کادر فنی هم زحمات بسیار زیادی برای ما می کشد و تمرینات به صورت منظم و به خوبی در حال انجام است.


وی در مورد برگزاری رقابت انتخابی در وزن 86 کیلوگرم گفت: از اینکه کادر فنی و فدراسیون کشتی بر روی برگزاری رقابت های انتخابی تأکید دارند بسیار خوشحالم چراکه اینکار انگیزه ها را در کشتی گیران بالا می برد.

قاسم پور تصریح کرد: من هم تمام انگیزه ام حضور در المپیک است و برای رسیدن به آن سال های زیادی را تمرین و تلاش کرده ام و امیدوارم که به این هدف برسم.

وی در پایان در مورد شرایط کشتی در سال المپیک تصریح کرد: فدراسیون تمام تلاش خود را برای اینکه ما بتوانیم تمرینات خود را در بهترین شکل ممکن انجام دهیم می کند و فقط از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می خواهم که پشتیبان فدراسیون کشتی باشند، ضمن اینکه اگر جوایز قهرمانان را نیز پرداخت کنند، انگیزه ی مضاعفی برای آن ها خواهد بود.