پنجشنبه نهم فروردین ماه

مبارزه الکساندر پوکین و دیلیان وایت 6 مارس برگزار می شود

ادی هرن می گوید : تیم دئونتای وایلدر بهم ریخته است اما مبارزه دیلیان وایت هنوز هم می تواند رخ دهد. دئونتی وایلدر "ناآرامی های زیادی" در تیم خود دارد ، اما مسابقه با دیلیان وایت همچنان یکی از بزرگترین مبارزات بوکس خواهد بود.

 ادی هرن می گوید : تیم دئونتای وایلدر بهم ریخته است اما مبارزه دیلیان وایت هنوز هم می تواند رخ دهد.  دئونتی وایلدر "ناآرامی های زیادی" در تیم خود دارد ، اما مسابقه با دیلیان وایت همچنان یکی از بزرگترین مبارزات بوکس خواهد بود.

بازیکن سنگین وزن آمریکایی به دلیل اختلافات مداوم بر سر مبارزه سوم با تایسون فیوری ، که در فوریه گذشته وایلدر را متوقف کرد تا عنوان WBC را در لاس وگاس بدست آورد ، متوقف شد.

با توجه به اینکه فیوری در یک جدال بدون چون و چرا برای قهرمانی جهان به مصاف آنتونی جوشوا می رود ، آینده وایلدر همچنان نامشخص است و مربی سابق مارک برلند با ارزیابی تند و تیز از مرد آلاباما، چالش تازه ای ایجاد کرده است.

هیرن گفت: "من فکر می کنم ناآرامی زیادی در آن تیم وجود دارد."

"بدیهی است با حضور همزمان نفراتی مثل مارک برلند و جی دیاس و شلی فینکل و آل هایمون ، ضرب المثل قدیمی" آشپز که دو تا شود غذا شور می شود یا بی نمک " را متداعی می کند.

گاهی اوقات حضور  نفرات زیادی که از لحاظ فنی و منش ورزشی یکدست نیستند می تواند یک فاجعه باشد. من فکر می کنم اکنون این تیم آنقدر از هم گسیخته و پراکنده است که نمی دانم آنها قصد انجام چه کاری را دارند.

"من به آنها اجازه می دهم تا مشکلات خود را مرتفع کنند. امیدوارم که وایلدر را در رینگ ببینم. مبارزی خوب و عالی برای ورزش بوکس ، بنابراین اجازه دهید این مبارزات را ببینیم.

وایت در حال آماده سازی برای بازی برگشت برابر الكساندر پووتكین در تاریخ 6 مارس است و هرن معتقد است كه پیروزی برای مرد بریكستون می تواند نمایشی بزرگ با وایلدر ایجاد كند.

هیرن افزود: اولین مسابقه در 6 مارس برای دیلیان وایت است.اگر او در این مبارزه شکست  بخورد، باید نبرد با دونتای وایلدر  وهمچنین جنگ برای قهرمانی جهان را فراموش کند ، بنابراین باید در این مبارزه پیروز شود.

"من فکر می کنم دئونتای وایلدر باید دوباره به رینگ برگردد. مطمئناً من به دنبال این نیستم که او را با دیلیان وایت مستقیم از رینگ کنار بیاورم.از نظر من او به یک مبارزه نیاز دارد و در آینده با مربی جدیدی کار کند."

مترجم: اعظم سعیدی