جمعه دهم فروردین ماه

پیروزی مهم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان

هفته 28 لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با آتش بازی تیم شهرداری ارومیه همراه بود و در حالی که همه انتظار یک بازی پایانی را از تیم لبنیات هراز مقابل شهرداری می کشیدند.

هفته 28 لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با آتش بازی تیم شهرداری ارومیه همراه بود و در حالی که همه انتظار یک بازی پایانی را از تیم لبنیات هراز  مقابل شهرداری می کشیدند. 

تیم  شهرداری با زدن سرویس های هدفدار و حملات سرعتی – قدرتی یارانش به ویژه میثم صالحی، سعید مصطفی وند و احد رضایی که جایگزین پوریا ولی شده در سه ست 22-25 و 17-25  و 22-25 پیروز شد تا جایگاه این تیم برای دیدارهای حذفی سهل تر شود.تیم هراز البته از نظر حملات دچار نقصان شده بود،تردید نداریم که حاصل این بازی برای هر دو تیم  دستمایه های مناسبی برای دیدارهای پلی آف خواهد شد. شهرداری ارومیه فردا با تیم سپاهان اصفهان  پیکاری مهم خواهد داشت و هراز هم به مصاف تیم فولاد سیرجان می رود، مسابقات دو روز آینده فقط از نظر جایگاهی که تیم ها در رده بندی به دست می آورند حائز اهمیت است.

اما یکی دیگر از نتایج مهم هفته پیروزی فولاد سیرجان مقابل سپاهان صدر نشین بود. فولاد سه بر یک پیروز شد و مانند تیم شهرداری ارومیه تک تک بازیکنانش کارآمد و هدفمند بودند.به ویژه رحمان داوودی صابر کاظمی و علی رضا بهبودی. حالا با این نتایج باید دید که پس فردا و روز چهارشنبه نبرد مدعیان به کجا خواهد انجامید.

نویسنده: جمشید حمیدی