جمعه دهم فروردین ماه

کاکا حاجی: به کمیته انضباطی نمی روم

سرمربی پیشین تیم های پایه کشتی فرنگی نسبت به عملکر مسئولین هیات کشتی استان خوزستان انتقاد دارد. 

سرمربی پیشین تیم های پایه کشتی فرنگی نسبت به عملکر مسئولین هیات کشتی استان خوزستان انتقاد دارد. 


عبدالکریم کاکا حاجی در همین رابطه اظهار به البرز ورزشی گفت:  متاسفانه کار به جایی رسیده که با این همه سابقه حضور در کشتی نمی توانیم از عملکر سرپرست هیات کشتی استان انتقاد کنیم. حرف من این بود که اگر قصد مهندسی انتخابات نداشتید چرا باید نمایندگان شهرهای کشتی خیزی چون اندیمشک و دزفول که قهرمانان زیادی را به تیم ملی و کشتی کشور تحویل داده اند در میان اعضای مجمع حضور ندارند؟ 
 انتقاد و اعتراص من به روند انتخابات هیات های شهرستان بود اما مسئولین هیات به جای اینکه در این رابطه، دوستانه با من صحبت کنند بلافاصله جلسه کمیته انضباطی تشکیل داده و حکم محرومیت صادر کردند! جالب اینکه به جای ارسال حکم برای من یا اداره ورزش شهر دزفول آن را به اداره آموزش و پرورش که بنده پرسنل آنجا هستم ابلاغ می کنند تا به نظر خودشان سعی در تخریب من مربی داشته باشند!
وی ادامه داد:  حق خود می دانم به عنوان یک چهره شناخته شده ورزش  اظهار نظر و انتقاد کنم. دلیلی ندارد پاسخ هر انتقادی را کمیته انضباطی بدهد. جلسه کمیته انضباطی را در این رابطه به رسمیت نمی شناسم  به همین دلیل آنجا حضور پیدا نکردم. اصولا بعد از صدور رای غیابی باید به من فرصت می دادند تا از خودم دفاع کنم. البته بعدها و با پا در میانی بزرگان ورزش آن مسئله منتفی شد اما بار دیگر  سرپرست هیات، بنده را به کمیته انضباطی فراخوانده که قرار است فردا تشکیل شود.‌ باز دیگر  در آن جلسه شرکت نخواهم کرد چون معتقدم جواب انتقاد کمیته فرستادن افراد به انضباطی نیست. چرا باید فردی چون من که زندگی ام در کشتی خلاصه شده و سال ها با کمترین امکانات در خدمت تیم ملی بوده ام به خاطر یک انتقاد درست به کمیته  انضباطی فرا خوانده شوم؟
سرمربی پیشین تیم های پایه کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: از اداره ورزش و جوانان استان هم گله دارم که چرا به موضوع رسیدگی نمی کند. نمی دانم چرا فدراسیون نیز نسبت به مشکلات کشتی خوزستان بی تفاوت است؟  زمانی که جنگ بود و مشکلات، ما با تمام وجود ایستادیم و از شهر و کشورمان دفاع کردیم  اما حالا عده ای کاری کرده اند که پس از یک عمر زحمت و تلاش برای کشتی خوزستان به این نتیجه رسیدم بهتر است شهر و دیارم را ترک و در نقطه دیگری از کشور اسکان پیدا کنم. بیایند هر چه از کشتی به من رسیده را بگیرند.

کاکا حاجی تصریح کرد: تمام زندگی من و امثال من وقف ورزش و کشتی شده  آن وقت باید به خاطر یک انتقاد از شیوه انتخابات هیات برایم حکم محرومیت صادر کنند!  شخصا با هیج کدام از کاندیدا ها مشکلی ندارم بلکه مشکل من با سرپرست و دیگر عوامل هیات است که می خواهند انتخابات را مهندسی کرده و خودشان  همچنان در هیات حضور داشته باشند. 
وی در پایان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت کنونی کشتی خوزستان گفت: با توجه به رویکرد و سیاستی که در کشتی استان خوزستان به عنوان مهد کشتی فرنگی  ایران جریان دارد، می ترسم کاری کنند که در آینده کسی رغبت نکند به این ورزش روی بیاورد. وقتی نسبت به من و دیگر بزرگان کشتی استان کم لطفی و بی احترامی شود آیندگان با کدام انگیزه برای حضور در این ورزش از خود رغبت نشان خواهند داد؟ در هر حال وظیفه خودم می دانم حرفم را بزنم و از موجودیت کشتی استان دفاع کنم.
گفت و گو: احمد دباغ