پنجشنبه نهم فروردین ماه

اشلی بارتی به دور چهارم مسابقات آزاد استرالیا راه یافت

اشلی بارتی برای بازی در مقابل شلبی راجرز خود را آماده می کند.

اشلی بارتی برای بازی در مقابل شلبی راجرز خود را آماده می کند. 

اشلی بارتی به دور چهارم مسابقات آزاد استرالیا راه یافت.  برای الینا سویتولینا ، کارولینا موچووا ، الیز مرتنز و دونا وکیچ  نیز نتایج مثبتی را شاهد بودیم.

اشلی بارتی  تنیسور شماره یک جهان ،علی رغم شروع ناخوشایند روز شنبه در یک دور مارگارت کورت آرنا، به دور چهارم مسابقات اوپن استرالیا رسید.

با وجود بازی با  مصدومیت ران پای چپش ، بارتی در هر دو ست با نتایج 6- 2  و 6-4 اکاترینا الکساندرووا را شکست داد.

قهرمان آزاد فرانسه 2019 ، که از سال 1978 به دنبال تبدیل شدن به اولین قهرمان داخلی تک نفره اَپن استرالیا است.

بارتی با شلبی راجرز آمریکایی بدون دشواری بازی خواهد کرد که برای اولین بار در زندگی حرفه ای خود پس از غلبه بر آنت کنتاوایت با نتیجه 6 – 4  و  6-3 به دور چهارم صعود کرد.

الکساندرووا در ست دوم با نتیجه 4-2 به پیروزی رسید اما بارتی باردیگر بر او غلبه کرد تا برای سومین سال متوالی به دور چهارم راه یابد.

بارتی گفت: "این بسیار عجیب است ، من قبلاً در زندگی ام چنین تجربه ای نداشته ام. این صدای تماشاچیان ، گرچه  گاهی کمی دور از ادب است را تغییر می دهد. من جمعیت را دوست دارم اما عاشق صدای توپ هستم."

یک قرنطینه  ناگهانی به مدت پنج روز برای مهار شیوع  کرونا درست قبل از نیمه شب جمعه به اجرا درآمد و شش میلیون نفر از ساکنان ویکتوریا را به خانه های خود محدود کرد و هواداران را از تنیس دور نگه داشت.

مغازه ها ، بارها و رستوران های موجود در سایت برگزاری بازی ها که معمولاً مملو از هواداران هستند ، بسته بودند و تنها سر و صدا، صدای خفه کارگران، پلیس ، نگهبانان امنیتی ، مسئولان مسابقه و رسانه ها  از پشت نقاب ها و ماسک ها شنیده می شد که حضورشان ضروری قلمداد می شد.

مترجم: اعظم سعیدی