پنجشنبه نهم فروردین ماه

مسابقه جایزه بزرگ تیراندازی با کمان برگزار شد

مسابقه استانی جایزه بزرگ تیراندازی با کمان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ورزشگاه رضازاده برگزار شد.

مسابقه استانی جایزه بزرگ تیراندازی با کمان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ورزشگاه رضازاده برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ این مسابقه در رشته های ریکرو و کمان سنتی بصورت انفرادی و در رشته ریکرو بصورت تیمی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مسابقه و در رشته ریکرو انفرادی حمید افخمی، ناهیده همزه ارباب و یاسر طاهری به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند. در رشته کمان سنتی آریانا دستگیری نفر اول، آیلین رضایی نفر دوم و قادر پورقلی نفر سوم این دوره از مسابقات شدند.

در رشته ریکرو تیمی که با حضور چهار تیم نزاجا، شهرستان اردبیل، شهرستان نمین و نیروی مقاومت بسیج برگزار شد، تیم های نیروی زمینی ارتش اردبیل رتبه نخست، شهرستان اردبیل رتبه دوم و نیروی مقاومت بسیج رتبه سوم مسابقات را بدست آوردند.

همچنین در بخش مبتدی رشته ریکرو فاطمه رضایی مقام اول، محسن فرید مقام دوم و عسل عبادی مقام سوم را کسب کردند.

در این مسابقه جایزه بزرگ به نفرات اول ریکرو و سنتی مبلغ ۸۰۰ هزار تومان، نفرات دوم ۶۰۰ هزار تومان و نفرات سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و در رشته تیمی ریکرو نیز کاپ طلا، نقره و برنز به تیم های برنده اهداء شد.

در مسابقه تیراندازی با کمان جایزه بزرگ مازیار سهرابی، عرفان ارژنگی و سعید پناهی از کمانداران ملی پوش تیم نزاجای اردبیل بودند که در مسابقه امروز صرفا در قالب تیمی شرکت کرده بودند.