سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون انجمن های رزمی:

ورزش های رزمی در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه ای دارد

دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز(شنبه 25 بهمن) از فدراسیون انجمن های رزمی بازدید کرد.

دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز(شنبه 25 بهمن) از فدراسیون انجمن های رزمی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ کیهانی عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های رزمی در این بازدید دکتر صالحی امیری را همراهی  کردند.
در بازدید از فدراسیون ورزش های رزمی دکتر صالحی امیری اظهار کرد:  در این روز مبارک به دیدار شما آمده ایم تا خسته نباشید به رئیس، مجموعه فدراسیون، هیئت ها و انجمن ها در سراسر کشور بگوییم.
وی با اشاره به سابقه یوسف بهتری رئیس فدراسیون در این رشته و مجموعه فدراسیون گفت: این فدراسیون جامعه مخاطب وسیع و در فرهنگ ایرانی محبوبیت بسیار دارد و امیدوارم که پس از کرونا به جایگاه اصلی خودش برگردد .
صالحی امیری ادامه داد : بحث زیر ساخت های این رشته بسیار مهم است و بایستی به آن توجه بیشتر شود همچنین موضوع بعدی  و قابل اهمیت حضور موثرتر در رویدادهای آسیایی است که هر کدام از این‌رشته ها می توانند جایگاه ایران را تغییر دهند .
وی تصریح کرد: انتظار داریم در بازیهای آسیایی حضور مقتدرانه ای داشته باشیم که شخصا معتقدم می توانیم با این رشته ها جایگاه ایران را جابجا کنیم .
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه با تاکید بر حمایت حداکثری از این فدراسیون افزود : ما به دنبال شیرین کردن کام مردم هستیم که این مهم از طریق کسب نتایج موفق در رویدادهای ورزشی حاصل خواهد شد .
وی در ادامه تاکید کرد با درایت مجلس شورای اسلامی در راستای افزایش بودجه ، حمایت های ما برای حضور موفق در ۶ رویداد مهم در ۱۴۰۰ بیشتر خواهد بود ؛ ما در سال ۱۴۰۰ کام مردم را ‌شیرین‌ خواهیم کرد به خصوص که مردم در شرایط سختی به لحاظ کرونا و هم شرایط اقتصادی هستند و ما با نتایج درخشان به  سمت نشاط و شادی مردم حرکت خواهیم کرد .
صالحی امیری در خاتمه گفت : تمام ظرفیت های ما برای بازیهای المپیک و آسیایی است ولی نماد آن در شهریور ، آبان و ‌بهمن است، ما و مجموعه وزارت ورزش همه امکانات را بسیج کرده ایم که بهترین نتیجه را کسب کنیم تا کام مردم را شیرین کنیم .