شنبه یکم اردیبهشت ماه

کشتی میزبان نشست مجازی  مربیان شد

کورسر سر ویوی در دپارتمان توسعه کشتی جهانی روز سه شنبه میزبان سه جلسه آموزشی مجازی با مربیان UWW بود که هر جلسه را به زبان دیگری (فرانسه ، انگلیسی ، روسی و اسپانیایی) برگزار می کردند.

کورسر سر ویوی در دپارتمان توسعه کشتی جهانی روز سه شنبه میزبان سه جلسه آموزشی مجازی با مربیان UWW بود که هر جلسه را به زبان دیگری (فرانسه ، انگلیسی ، روسی و اسپانیایی) برگزار می کردند.

این جلسات با هدف آگاهی بخشیدن به شرکت کنندگان در مورد چگونگی استفاده از برنامه های جدید آکادمی و آشنایی با عملکردها و نحوه استفاده از آن در دوره های بعدی متمرکز بود. این گروه ها الزامات اداری برای برگزاری دوره ها را بررسی کردند و در مورد فرصت های آینده آموزش برای مربیان در طول سال بحث کردند.

این جلسات همچنین فرصتی را برای دپارتمان فراهم آورد تا در مورد دوره های مشارکت و همکاری المپیک و دوره های NF به روز رسانی کند.

داور پتانژک ، مربی داوری UWW ، گفت: "این سکوی آکادمی UWW امکانی بسیار عالی است که آموزش نسل جدید مربیان و داوران را مطابق با روند دنیای مدرن امروز به سطح بالاتری ارتقا می دهد. من به دنبال پرش به این قطار برای آینده ای روشن تر هستم!"

زاک ارت ، مدیر آموزش UWW گفت: "جلسات عالی بودند. این به ما فرصتی را داد تا با همه مربیان برجسته دنیا ارتباط برقرار کنیم و پروژه های بزرگی را که در طی همه گیری بیماری کرونا، روی آنها کار کرده اند بشنویم. بسیاری از آنها خوشحال و امیدوارند که بتوانند دوباره به دوره های آموزشی دعوت شوند و به توسعه و پیشرفت کشتی در سراسر جهان کمک کنند. "

همچنین اظهار این موضوع مهم است که با وجود بیماری همه گیر کرونا، مربیان انگیزه خود را برای توسعه مسابقات در کشورشان حفظ کرده اند ، یا از طریق سمینارها در طول رویدادها ، یا از طریق آموزش هایی که به طور خودجوش توسط فدراسیون هایشان سازمان یافته است. آنها از فرصتهایی که در اختیارشان بود استفاده کردند تا همچنان به سهم خود در ورزش ما کمک کنند.

در پایان جلسه، خانم دکا نیامکی، مدیر بخش توسعه به آنها تبریک گفته و آنها را تشویق می کند تا در این سمت مثبت ادامه دهند. و بگوید "ما یک تیم ، یک خانواده هستیم و افتخار می کنم که به این خانواده بزرگ کشتی تعلق دارم."

مترجم: اعظم سعیدی