پنجشنبه نهم فروردین ماه
همه چی قاطی هم شد؛

پیولی: میلان را برای نخستین بار مستحق شکست دیدم

پس از باخت 2-0 میلان برابر اسپتزیا، استفانو پیولی، سرمربی روسونری، معتقد است که این اولین باری بود که تیمش در سری آ مستحق شکست بود.

پس از باخت 2-0 میلان برابر اسپتزیا، استفانو پیولی، سرمربی روسونری، معتقد است که این اولین باری بود که تیمش در سری آ مستحق شکست بود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، میلان شب گذشته نخستین شکست خود در سری آ از دسامبر 2019 به بعد و باخت 5-0 برابر آتالانتا، را تجربه کرد. بازیکنان میلان در بازی شب گذشته برابر اسپتزیا حتی یک شوت در چارچوب نداشتند.
میلان این هفته می توانست با استفاده از شکست یوونتوس برابر  ناپولی و با توجه به بازی سخت اینتر برابر لاتزیو که فردا برگزار خواهد شد، فاصله خود در صدر جدول را با دیگر رقبا افزایش دهد، اما در عوض با این نتیجه ممکن است صدرنشینی را از دست بدهد.
استفانو پیولی پس از شکست گفت: "ما قطعا باید در این مورد عکس العملی نشان دهیم و حتما این کار را خواهیم کرد. اسپتزیا امشب به شایستگی پیروز شد. این اولین شکست به حق ما در این فصل بود. ما توانایی و قدرت کافی را نداشتیم و حریف ما به خوبی از این موضوع استفاده کرد.

 این درس مهمی برای ما خواهد شد، ما فهمیدیم که اگر عملکردمان در سطح مشخصی نباشی، مثل امشب شرمنده و خجالت زده خواهیم شد.
ما تیمی نیستیم که توانایی زشت بردن را داشته باشیم. ما همیشه تلاش می کنیم تا روی پاسکاری، قدرت و سرعت بازی تمرکز کنیم و وقتی این فاکتورها را نداشته باشیم، مثل قبل تاثیرگذار نیستیم.

 در طول بازی خیلی اذیت شدیم و مشکل داشتیم، هیچ چیزی کار نکرد، از جمله انتخاب های من و نمایش بازیکنان. مشخص است که این چیزی نیست که میلان شبیه به آن باشد و باید این را هفته بعد ثابت کنیم.

ما کاملا می دانیم که چقدر عملکردمان منفی بود، همانطور که به خوبی به دشواری بازی های پیش رویمان آگاه هستیم و می دانیم که میلان چه توانایی دارد. هر کسی که ما را این هفته حین تمرین دیده باشد، انتظار چنین نمایشی را از ما نداشت و به هر حال اتفاق افتاد. امشب شب ما نبود. باید دوباره روی فرم بیاییم.
شاید به اندازه کافی تند و تیز نبودیم تا نسبت به سختی هایی که اسپتزیا در بازی برایمان به وجود آورد عکس العمل نشان دهیم. انتظار نداشتیم که آنها تهاجمی باشند. نقشه هایمان کار نکرد و اشتباهاتی داشتیم و هیچ چیز درست پیش نرفت.
این یک نمایش بد بود. درستش همین بود که با سرهای افکنده از زمین بازی خارج شویم، اما فردا دوباره روی پاهایمان خواهیم ایستاد."