جمعه دهم فروردین ماه
پازل دور حذفی کامل شد؛

حذف پر افتخارترین تیم آسیا

پازل پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور کامل شد.با حضور شهرداری ورامین و شهرداری گنبد سیمای هشت تیم دور حذفی ترسیم شد.شهرداری گنبد با کسب یازدهمین پیروزی مقابل قزوین  هشتم و شهرداری ورامین هم با دوازده برد به این صعود ناپلئونی دست یافته اند.

پازل پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور کامل شد.با حضور شهرداری ورامین و شهرداری گنبد سیمای هشت تیم دور حذفی ترسیم شد.شهرداری گنبد با کسب یازدهمین پیروزی مقابل قزوین  هشتم و شهرداری ورامین هم با دوازده برد به این صعود ناپلئونی دست یافته اند.

اما ورامینی ها و گنبدی ها به لحاظ سرسختی کم نظیر بودند و نیم فصل اول را بحران کرونایی و تنگناهای دیگر پشت سرگذاشته اند و برعکس برخی تیم ها دست به برکناری بی حاصل مربیانشان شده اند. مزد آن بگرفت جان برادر که کار کرد. 

برای گنبدی ها به ویژه حضور در پلی آف به اندازه قهرمانی فصل ارزش دارد چرا که با اتکا به دست پرورده های مربیان منطقه و البته ایستادگی عظیم  جزیده  به این موقعیت کم نظیر رسیده اند. حالا باید دید از روز پنجم اسفند ماه از مسابقات دور حذفی آغاز می شود.قسمت ورامین که روزگاری قهرمانی آسیا بود و گنبد که به پایتخت والیبال شهرت داشت با این بضاعتی که دارند چه خواهد شد.

نتایج شگرف

دیروز در چهارچوب مسابقات هفته 28  دو نتیجه شگرف رقم خورد، شکست سپاهان صدرنشین مقابل فولاد سیرجان ایرانیان  و هراز آمل در بازی با شهرداری ارومیه که سوای  صلابتی که دو تیم پیروز از خود نشان داده بودند. باید دید حساب و کتاب مربیان تیم های مدعی برای برخورد به رقبای آسان تر چگونه از کار در می آیند؟ هر چند که برای قهرمانی باید همه موانع را از پیش رو برداشت و حریف ریز و درشت برای تیم مدعی فرق چندانی نداشته باشد.

نوشداروی بعد از مرگ . . . .

پیکان پرافتخارترین تیم آسیا بعد از نخستین بار طی 30 سال اخیر از  رسیدن به جمع مدعیان بازماند. این تیم دیروز خاتم اردکان را برد ولی نوشداروی بعد از مرگ سهراب بود. حیف از این نام آشنا که برند  والیبال باشگاهی ما در آن سوی شهرها بود. شنیده ها حکایت از  نوسازی و نوگرایی در والیبال ایران  خودور دارد. اب اگر یکجا بماند بوی . . . می گیرد.

تیم منتخب هفته 28 از نگاه البرز ورزشی؛

پاسور: علیرضا بهبودی( فولاد سیرجان)

سر. . . : علیرضا جلوه ( شهردرای گنبد) – سعید مصطفی وند ( شهرداری ارومیه)

قدرتی: رحمان داوودی( فولاد سیرجان) – میثم صالحی( شهرداری ارومیه)

قطرپاسور: میکائیل تاجر( شهداب یزد)

لیبرو: آرمان صالحی(شهردرای گنبد)

بازیکن هفته: رحمان داوودی

چهره هفته: ادریس دانشفر

امتیاز آور هفته: امین اسماعیل نژاد

پدیده هفته: احد رضایی

مربی هفته: محمد رضا تندروان – پیمان اکبری با تقدیر از عظیم جزیده

داور هفته : وحید پورکاشیان( داور اول) ، میثم پارسه ( داور دوم)

در این گزینش ها جواد صفری نژاد، امیر حسینی، پوریا فیاضی، آرمین تشکری، صابر کاظمی، جابر اسماعیل پور، بنیامین ایگوری هم مدنظر بوده اند.

دیدار های فردا( هفته 29)

شهرداری ارومیه – سپاهان ساعت 11 سالن فدراسیون

فولاد سیرجان – لبنیات هراز ساعت 17 خانه والیبال

شهردرای ورامین – شهداب یزد ساعت 11 سالن فدراسیون

سایپا تهران – هورسان رامسر ساعت 11 خانه والیبال

شهردرای گنبد – پیکان ساعت 14 فدراسیون والیبال

خاتم اردکان – شهرداری قزوین ساعت 14 خانه والیبال

نویسنده: جمشید حمیدی