سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
یادگار ماندگار..

مالمیر: آقای یاری کشتی همدان غار علیصدر نیست!

 قهرمانان کشتی استان همدان که کنار شما بودند در حال حاضر روبروی شما ایستاده اند چرا..؟

 قهرمانان کشتی استان همدان که کنار شما بودند در حال حاضر روبروی شما ایستاده اند چرا..؟

علی‌محمد مالمیر سرمربی رده سنی جوانان و امید استان همدان و قهرمان اسبق آسیا از جمله قهرمانانی است که در جهت مخالفت با حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان از ادامه همکاری با وی سر باز زد و به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت یاری در جلسه ای با آقای سیفی مدیر کل ورزش و جوانان  حضور داشتند  گفتم از آنجایی که میبینم نمی‌خواهند از تجربیات من برای کشتی استان اونم بی منت از سمت خودم  استعفا می‌دهم. 
مالمیر: در واکنش به صحبت های یاری در نشست خبری شنبه ۲۵ بهمن افزود: در پاسخ به ارائه عملکرد هیئت کشتی در مسابقات بزرگسالان تماماً نتایج برنامه ریزی های من و جوکار و ابراهیمی و دیگر قهرمانان بود که برنامه های بهتری داشتیم اجازه کار ندادند به ما و دومی امید های کشور نتایج شبانه روزی قهرمانان بود که به همه قهرمانان و مربیان قول پرداخت مبالغ ۳ میلیون به پایین دادید و کسی آنها را ندید.

مالمیر در ادامه در پاسخ به نداشتن مشکل شخصی با قهرمانان گفت: ما هم با کسی مشکل شخصی نداریم ، آقای یاری گفته قهرمانان در ادوار گذشته حاشیه ساز بوده اند کدام از قهرمانان حاشیه ساز بودند؟ بعد از بیرون کردن ما از سالن مسابقات دیگر قهرمانان را مورد تخریب قرار ندهید اگر نه دلسوز کشتی گوش‌شکستگان و دلسوختگان هستند نه سیاسیونی که ورزش را سیاسی می‌کنند آقای یاری کشتی غار علیصدر نیست سیاسی برخورد نکنید، قدری آرام تر رفتار باید می‌کردید، قهرمانانی که کنارشما بودند در مقابل شما ایستاده اند کوتاه نمی‌آیند.

اما آقای یاری از وعده های شما می‌گویم که چه وعده هایی که به قهرمانان ما در بزرگسالان ایران دادید و خلف وعده کردید و حتی دریغ از یک جایزه به این قهرمانان در مسابقات کشوری که زحمات زیادی را کشیدند.

مالمیر ضمن تقدیر و تشکر از استاندار دلسوز و دکتر دبیر و دکتر سیفی خواهان ورود مدیران ارشد استان و کشور به مشکل کشتی استان شد و گفت کشتی استان همدان اگر حاشیه داشته به خاطر عدم وجود افراد غیر ورزشی و سیاسی در راس هیئت کشتی استان است.

گفت و گو: احمد دباغ