پنجشنبه نهم فروردین ماه
اعتراف تلخ سرمربی آلمانی

کلوپ در آستانه گریه؛ لیورپول دیگر مدعی قبضه قهرمانی نیست

پس از شکست 3-1 روز گذشته لیورپول برابر لسترسیتی، یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، در مصاحبه پس از مسابقه بسیار احساساتی ظاهر شد و به نظر می رسید که هر لحظه ممکن است گریه کند.

پس از شکست 3-1 روز گذشته لیورپول برابر لسترسیتی، یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها، در مصاحبه پس از مسابقه بسیار احساساتی ظاهر شد و به نظر می رسید که هر لحظه ممکن است گریه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، لیورپول روز گذشته برتری 1-0 را تسلیم حریف کرد و ظرف هفت دقیقه سه گل دریافت  کرد تا طعم ششمین شکست خود در لیگ برتر را بچشد.

این شکست لیورپول را همچنان در رده چهارم جدول نگه داشت، 13 امتیاز پایین تر از منچسترسیتی صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده است.

لیورپول به دلیل شیوع کرونا در قهرمانی تاریخی سال گذشته هم شانس جشن گرفتن درست و حسابی با هوادارانش را نداشت و اکنون کلوپ احساس می کند پس از نتایج اخیر، تیم او دیگر در نبرد بر سر قهرمانی لیگ برتر جایی ندارد.
در مصاحبه مطبوعاتی پس از مسابقه از کلوپ در این باره سوال شد و به نظر می رسید که سرمربی آلمانی که به تازگی مادرش را نیز از دست داده است، هر لحظه ممکن است گریه کند.

خبرنگار از کلوپ پرسید: آیا قهرمانی را واگذار کرده اید؟
یورگن کلوپ در پاسخ گفت: "بله. نمی توانم باور کنم اما بله. صادقانه بگویم فکر نمی کنم امسال بتوانیم فاصله‌مان با صدر را کم کنیم. ما باید در مسابقات پیروز شویم و بخش بزرگی از بازی ما امروز واقعا خوب بود.
باید از اشتباهات دوری کنیم، از کج فهمی ها دوری کنیم، نمی توانیم جلوی اشتباهات VAR یا چیزهای مثل این را بگیریم اما از بقیه مشکلات باید دوری کنیم.
امروز در دو موقعیت موفق به این کار نشدیم و اینطور بود که آنها دو گل به ما زدند."
کلوپ که هنگام پاسخ دادن به این سوالات واقعا منقلب شده بود به نظر می رسید که به سختی جلوی ریختن اشک هایش را گرفته است. احوال یورگن کلوپ مورد توجه رسانه ها نیز قرار گرفت و در توییتر نیز واکنش هایی را برانگیخت.
فوتبال دیلی نوشته که یورگن کلوپ پس از گفتن اینکه رقابت بر سر قهرمانی برای لیورپول تمام شده، به نظر ویران می رسید.

اکانت دیگری نوشته این ویدیو قلب آدم را می شکند.

لیورپول که سال قبل قهرمانی را قبضه کرده بود، امسال به نظر می رسد که حتی برای رسیدن به چهار رده بالایی جدول در پایان فصل و صعود به چمپیونزلیگ در فصل بعد نیز مجبور به تلاش باشد.

چلسی و وستهام هر دو تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارند و هر دو یک بازی از لیورپول کمتر انجام داده اند. اورتون نیز تنها سه امتیاز از لیورپول عقب است و این دو تیم به زودی دربی مرسی ساید را در آنفیلد پیش رو دارند.