جمعه دهم فروردین ماه

بارانی: باید حرف نائب رئیس خریدار داشته باشد

باشگاه های کشور بانوان با حدود 14 تیم جمعیت زیادی را در بر می گیرد.

باشگاه های کشور بانوان با حدود 14 تیم جمعیت زیادی را در بر می گیرد.


اما تیم هایی که در این رقابتها حضور می یابند باید از حداقل امکانات برخوردار باشند مینا بارانی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در گفت و گو با البرزورزشی با بیان این مطلب به البرزورزشی گفت: مسابقه ما با شهروند ساری در مکانی برگزار شد که استاندارد نبوده و به دلیل کوچک بودن فضا اجرای کار فنی امکانپذیر نبود.
وی افزود: بانوان نیمی از جامعه کشور هستند و حق دارند که از امکانات مساوی برخوردار باشند.
بازیکن سابق تیم ملی درباره موقعیت تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: ما با پنج برد و 15 امتیاز در صدر قرار داریم در تیم حفاری سوای بازیکنان با تجربه و ملی پوش مانند فهیمه زارعی، طاهره مهدی پور، فاطمه پاکی، مهسا کمالی، سارا افلاکی(کاپیتان) چند بازیکن جوان و با استعداد را هم در ترکیب داریم در گروه مقابل ما هم تیم هیات فوتبال خراسان پیشتازی می کنند اما اینکه سرنوشت لیگ چه خواهد شد باید منتظر بمانیم.
بارانی درباره انتخابات پیشروی فدراسیون فوتبال نیز گفت: امیدوارم فردی از جنس فوتبال در مسند ریاست قرار بگیرد یا حداقل دارای مدیریت قوی باشد و شخصی را به عنوان نائب رئیس بانوان برگزیند که حرفش خریدار داشته باشد. به اعتقاد من این حق فوتبال زنان ما نیست که از رنکینگ جهانی خارج شود پس باید کاری کرد که فوتبال ایران در بخش بانوان و آقایان کنار همدیگر پیشرفت کند.
گفت و گو: مرجان بنی یعقوب