پنجشنبه نهم فروردین ماه

فتحی: از مواد ضد عفونی کننده دچار سردرد می شویم

کاپیتان تیم فوتسال تیم رهیاب تهران در گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی گفت: در بازی های نیم فصل دو باخت با اختلاف کم مقابل دو تیم مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان داشتیم.  ما در گروه چهار تیمی که مدعی هستند قرار گرفته ایم و پیکارهای سختی داشته ایم. 

بازیکن فوتسال تیم رهیاب تهران در گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی گفت: در بازی های نیم فصل دو باخت با اختلاف کم مقابل دو تیم مس رفسنجان و هیات فوتبال خراسان داشتیم.  ما در گروه چهار تیمی که مدعی هستند قرار گرفته ایم و پیکارهای سختی داشته ایم. 


وی افزود: تیم رهیاب خود را برای دو بازی پایان نیم فصل،با تیم آبادان در تهران و تیم اسفراین که میزبان تیم رهیاب تهران طی دو هفته آینده خواهد بود آماده می کند و پس از این دوبازی، دوره برگشت بازی ها شروع خواهد شد.
فتحی در پاسخ به پرسش خبرنگار البرز ورزشی درمورد جذب بازیکن خارجی گفت: تاکنون تیمی جذب بازیکن خارجی نداشته است. 
نارمیلا فتحی در مورد وضعیت بازی ها و تمرینات باتوجه به بیماری کرونا خاطر نشان کرد: شرایط خوبی نیست و آنقدر در بازی ها از مواد ضد عفونی کنند استفاده می کنیم که بعد از تمرین سر درد می گیریم و امیدوارم که این شرایط هر چه زودتر تمام شود.
کاپیتان تیم فوتسال رهیاب تهران درباره وضعیت برگزاری لیگ، رضایت خود را اعلام کرد؛ هیچکدام از بازیکنان آسیب دیدگی ندارند و در سلامتی کامل در مسابقات شرکت خواهند کرد.
گفت و گو: الهه طائمه