جمعه سی و یکم فروردین ماه

پیشکسوتان کشتی آذربایجان غربی تجلیل شدند

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی از پیشکسوتان کشتی استان تجلیل به عمل آمد.

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات کشتی آذربایجان غربی از پیشکسوتان کشتی استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ در راستای تحقق اهداف فدراسیون کشتی به منظور احترام به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان و موسپیدان کشتی، در اداره کل ورزش و جوانان  با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

کیومرث پور ایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم عنوان داشت: استفاده از تجربیات ارزنده پیشکسوتان ورزشی و احترام به آنان نقش بسزایی در رشد و شکوفایی روزافزون ورزش این استان دارد. وی اظهار کرد: حضور پیشکسوتان ورزشی در کنار قهرمانان و جامعه ورزش این استان دارای برکات متعددی است.

اسماعیل کیومرثی رئیس هیات کشتی استان خاطر نشان کرد : نباید فراموش کنیم کسانی را که امروز سالخورده شده‌اند روزی در اوج بوده و باعث افتخار همه ما بوده‌اند و اگر سنت الهی بر این است تا قوای جسمانی تحلیل رود دلیل نمی‌شود تا سرمایه‌های اجتماعی ارزشمندمان را فراموش کنیم؛ وی ادامه داد: پیشکسوتان بزرگ و ثروت کشتی استان و کشور هستند و بهترین سال‌های عمر خود را برای ورزش هزینه کردند. اگر این پیشکسوتان نبودند که ورزشکاران به سکوهای قهرمانی نمی‌رسیدند.

شنیدن خاطرات، دغدغه ها، توصیه ها و نقطه نظرات پیشکسوتان کشتی، بخش جذاب و بیاد ماندنی این مراسم بود که در آن پیشکسوتان به بیان خاطرات خود پرداختند.