پنجشنبه نهم فروردین ماه
روشن: استقلال با این نیمکت به جایی نمی رسد

کریمی و آجرلو با کیومرث هاشمی ائتلاف کنند

حرف های حسن روشن همیشه تازگی دارد. دیروز با این پیشکسوت دوست داشتنی همکلام شدیم و از همه اتفاقات روز فوتبال حرف زدیم. چکیده حرف های حسن روشن را با پایگاه خبری البرزورزشی در ذیل می خوانید.

حرف های حسن روشن همیشه تازگی دارد. دیروز با این پیشکسوت دوست داشتنی همکلام شدیم و از همه اتفاقات روز فوتبال حرف زدیم. چکیده حرف های حسن روشن را با پایگاه خبری البرزورزشی در ذیل می خوانید.

- اعتقاد دارم اگر آنهایی که در فدراسیون قبلی به هر دلیلی حضور داشتند مجددا انتخاب شوند فوتبال ما از شرایط کنونی اش بدتر خواهد شد. پس بهتر است آنهایی که حق رای دارند به این مساله واقف باشند که فوتبال ما نیاز به تفکرات و ایده های جدید دارد.

- بحث من با علی کریمی، مصطفی آجرلو و کیومرث هاشمی است. هرسه خوب هستند و توانایی این را دارند که هر مجموعه ای را متول کنند، اما اعتقاد دارم این سه نفر اگر با هم باشند خیلی بهتر است. این سه قبل از انتخابات با هم جلسه ای تشکیل دهند تا درخصوص برنامه ها به نقطه مشترک برسند و در آخر یکی را بعنوان رئیس انتخاب و دو نفر دیگر نیز به عنوان اعضای تاثیرگذار مثل عضو هیات رییسه یا مشاورعالی انتخاب شوند.

-  قبل از هر چیز باید دید که فیفا نامزدهای صلاحیت شده داخلی را تایید می کند یا خیر.اگر قبول کرد باید طرح یکی شدن را به کار انداخت تا فوتبال خالص و مخلص پاک با قدرت وسالم شود.

- در بحث تغییرات مکرر در آکادمی تلاش کردم به مجموعه استقلال نزدیک شوم، اما دیدم که در آنجا همه چیز سر جای خود قرار دارد. سازندگی در استقلال در حال شکل گیری است.

- حضور فکری در راس کادر فنی استقلال مورد تایید ما واقع شد، اما اعتقاد کلی ام این است که برای دو تیم استقلال وپرسپولیس باید بزرگترین مربیان جهان را وارد کرد.

- افرادی که اکنون کادر فنی تیم استقلال را تشکیل می دهند آدم های خوبی هستند وحتی با برخی از آنها همبازی هم بوده ام، اما تعجب من این است چرا برخی از این آقایان تلاش دارند به هر قیمت در استقلال باشند.

- نیمکت استقلال خیلی شلوغ است. هر شلوغی نمی تواند مفید باشد. روی نیمکت از پنج نفر سه نفر سرمربی بوده اند که اکنون کمک مربی وسرپرست شده اند. این خوب نیست وبعضاً آسیب پذیر خواهد بود.

- جان کلام اینکه استقلال بالانس نیست از روی نیمکت نا میزانی وجود دارد تا داخل زمین.

در این تیم هیچ انتخابی بر اساس معیار صورت نگرفته است.نه دفاع داریم،نه هافبک داریم ،نه خط حمله با ثبات.حتی روی نیمکت همدلی نداریم.

- استقلال با این نیمکت به جایی نمی رسد ، چون شاید به ظاهر همکار باشند اما خط فکری شان یکی نیست. نه برای هم قدم بر می دارند ونه برای تیم می توانند یک برنامه مدون ودر حد قهرمانی تهیه وعملیاتی کنند، چون باهم نیستند.

نویسنده: رضا صادق زاده