شنبه یکم اردیبهشت ماه
در والیبال چه می گذرد؟!

فقر کلمات در بیان واقعیات!

در فدراسیون والیبال چه می گذرد که این همه حاشیه در پیرامون آن سبز می شود وهیچکس هم توجهی به این رخدادها نمی کند؟

در فدراسیون والیبال چه می گذرد که این همه حاشیه در پیرامون آن سبز می شود وهیچکس هم توجهی به این رخدادها نمی کند؟


فدراسیونی که زمانی از بهترین ها بوده این روزها حتی نمی تواند حواشی ریز و درشت مهمترین رویداد داخلی یعنی لیگ برتر را جمع کند، آن از ماجرای تست  PCR فلان تیم که بعد از اعتراض بهمان تیم نیم ساعت مسابقه را متوقف می کنند تا از بازیکنان آزمایش بگیرند، آن از ارسال اسامی مبتلا به ادعای یکی از تیم ها که فهرست آن در دفتر البرزورزشی موجود است که اگر حقیقت داشته باشد باید نوشت واقعا گل بود و به سبزه آراسته شد و این هم از مصاحبه اعتراض و شکوه رحمان محمدی راد به آنچه که در این مسابقات می گذرد.
در جامعه ای که عافیت طلبی حرف اول آن شده مربی موقر و بدون ادا و اصولی چون رحمان محمدی راد که هرگز حاشیه نداشته لب به انتقاد می گشاید که ریشه  در نارسایی ها و نابسامانی ها داردشاید فردا هم به آقا رحمان بگویند متاسفیم نمی توانیم با هم کار کنیم؟! اما شجاعت ورزشکاران راستین در بیان حقیقت است وگرنه در این حومه افراد موقعیت طلب کم نداریم که سر در برف گذاشته اند.
شب گذشته محمد شعبان پور که او هم از شجاان حومه توب و نور است به عنوان سرپرست تیم هراز گفت: تا ساعت 22:30 شب هنوز هیچکس برنامه فردا(امروز) را به ما اعلام نکرده است تا بدانیم و بر اساس آن تایم ها تمرین ، صبحانه، ناهار ، شام و استراحت بازیکنان را تنظیم کنیم.
وی البته یک ادعای عجیب دیگر را هم مطرح کرده است، شش روز است که هیچکس از ما تست PCR نخواسته است(!) 
خب با این اوضاع ما که دچار فقر کلمات در بیان احساسات و حقایق مسائل جاریه شده ایم، گاهی گذر می کنیم، گاهی گذشت... اما آیا فدراسیون جلیله می داند فرق این دو را ...؟
نویسنده: جمشید حمیدی