جمعه دهم فروردین ماه

اعلام تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.

زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر امید و جوانان باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور در گروه یک مسابقات از پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ تا ۱۳ اسفند ۹۹ است. این زمان برای گروه دوم از سه شنبه ۵  تا ۱۷ اسفند ۹۹ است. زمان نقل و انتقالات نیم فصل در لیگ برتر جوانان از ۳۰ بهمن ۹۹ آغاز و روز ۱۳ اسفند ۹۹ به پایان می‌رسد.

شرایط جذب بازیکنان در نیم فصل به شرح زیر است:

*باشگاه‌ها می‌توانند در صورت داشتن جای خالی نسبت به اضافه کردن سه بازیکن آزاد یا بازیکنی که در زمان نقل و انتقالات نسبت به فسخ قردرادش اقدام کرده‌ منوط به اینکه برای بیش از دو باشگاه بازی نکرده و کارت صادر نشده باشد اقدام نمایند.

* باشگاه‌ها می‌توانند در صورت داشتن جای خالی نسبت به اضافه کردن سه بازیکن به صورت آزاد یا بازیکنی که در زمان نقل و انتقالات نسبت به فسخ قرارداد اقدام کرده باشد منوط به اینکه برای بیش از دو باشگاه بازی نکرده یا کارت صادر نشده باشد اقدام کنند.

* باشگاه‌ها می‌توانند تا سقف ۲ نفر، بازیکنان را با ارایه فسخ قرارداد از فهرست خارج و نسبت به جایگزینی بازیکن دیگر با رعایت اصول و مقررات نقل و انتقالات اضافه نمایند.

*  باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنی که تا نیم فصل به دلیل مصدومیت و یا عدم تکمیل مدارک یا نقص مدارک برای آنها کارت صادر نشده باشد را از لیست خارج و بازیکن جدید را با شرایط قانونی و با ارایه درخواست از باشگاه‌ و هیات فوتبال استان اضافه کنند.

* شایان ذکر است با توجه به نزدیک شدن به به پایان سال و تعطیلات عید نوروز مسابقات در اسفند ماه برگزار و سپس تعطیل خواهد شد ولی باشگاه‌ها در زمان‌های اعلام شده می‌توانند نسبت به جذب و استفاده از آنها در این بازه زمانی به عنوان نیم فصل اقدام کنند.