پنجشنبه نهم فروردین ماه

عزیزی:انتخاب ها خواسته تمامی هیات های استان است


عبداله عزیزی
اعتقاد داردکه این طرح چرخه انتخابی های تیم های ملی خواسته تمامی مسولین هیات های استان ها می باشد. در ادامه گفت
باید به مدیریت جدید زمان داد.

عبداله عزیزی افزود: در شرایطی کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است، بیکار ننشسته ایم و کارهای اجرایی و عمرانی را به پیش می بریم.

عبداله عزیزی رئیس هیأت کشتی استان با بیان این مطلب افزود: با توجه به مسائل پیش آماده به دلیل شیوع کرونا در کشور و لزوم رعایت موارد بهداشتی و ایمنی، تمامی سالن ها و مجموعه های در اختیار هیأت کشتی استان تهران گندزدایی و ضدعفونی شد.
وی در مورد برنامه های هیأت کشتی استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت های ورزشی به حالت تعلیق درآمده است، فرصتی را بدست آوردیم که نسبت به بازسازی و نوسازی سالن شهدای هفتم تیر تهران اقدام نماییم.
عزیزی ادامه داد: این سالن پیر پایتخت با قدمتی حدود 70 سال، محل برگزاری مسابقات و تمرینات ملی پوشان و قهرمانان بوده و در حال حاضر نیاز به تعمیرات اساسی دارد که کار بازسازی آن آغاز شده و در دست اقدام است.

رئیس هیأت کشتی استان تهران با اشاره به اینکه باید از امکانات خوب نگهداری کنیم و بعد استفاده کنیم تصریح کرد: اعتقاد دارم که برای اینکه بتوانیم از امکانات خود به خوبی استفاده کنیم باید هنر این را داشته باشیم که خوب نگهداری کنیم. فدراسیون کشتی نیز در مورد بازسازی و نوسازی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کار بسیار عالی کرد و باید از کار خوب تقدیر کرد و به نظر من این حرکت مثبت ماندگار خواهد شد.

عزیزی در مورد شرایط کشتی گیران تهران گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، کشتی گیران به صورت انفرادی و یا دو نفره در فضای باز تمرینات خود را انجام می دهند، ضمن اینکه با آن ها در تماس هستیم و برنامه ها را نیز به صورت مجازی در کانال قرار می دهیم.

وی در مورد برنامه های هیأت کشتی استان تهران در سال جدید تصریح کرد: ما موازی تقویم فدراسیون حرکت خواهیم بود و تابع تصمیمات آن ها خواهیم بود. البته هیأت کشتی یکسری برنامه های خود را نظیر برگزاری مسابقات اوپن و لیگ را دارد و این مسابقات معیار خوبی برای مشخص شدن نفرات شاخص ما در استان هستند.

عزیزی ادامه داد: قصد داریم در لیگ برتر نیز تیم داری کنیم اما اینکار منوط به همکاری کامل سازمان لیگ و حضور اسپانسرها است و در صورت جذب اسپانسری که بتواند از لحاظ مالی کشتی گیران را به خوبی حمایت کند، در لیگ برتر نیز حضور خواهیم داشت.

رئیس هیأت کشتی استان تهران در مورد چرخه انتخابی تیم های ملی گفت: تمام معیارها برای انتخاب نفرات، بر اساس شایستگی و عملکرد آن ها است و این طرح زمانی توجیه دارد که صداقت در آن باشد و از طرف مسئولین و اجرا کنندگان آن عدالت و مساوات رعایت شود. به نظر من این طرح ایجاد انگیزه می کند و کشتی گیر می تواند مزد زحمات خود را بگیرد و در رنکینگ استان ها نیز تأثیرگذار است.  به طور کلی این طرح را مثبت می دانم و از آن حمایت می کنم.

عزیزی در پایان در مورد راهکارهای پیشرفت کشتی کشور خاطرنشان کرد: باید خالصانه در ورزش کار کرد، صبر داشته باشیم، به دنبال کارهای زودبازده نباشیم و میوه نرسیده را از درخت نچینیم. برای کار کردن باید حداقل 4 سال زمان داشت و وقت گذاشت و به نظرم باید به مدیریت جدید اجازه بدهیم که انتخاب های خود را بکند و برنامه هایش را انجام دهد. نباید حاشیه درست کرد و کار در فضایی با آرامش و تعامل قطعا پیش خواهد رفت.