پنجشنبه نهم فروردین ماه

ورنر طلسم دروازه را شکست

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی، بالاخره طلسم گل نزدن خود را شکست و در پیروزی 2-0 آبی ها برابر نیوکاسل، گل دوم این تیم را وارد دروازه حریف کرد.

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی، بالاخره طلسم گل نزدن خود را شکست و در پیروزی 2-0 آبی ها برابر نیوکاسل، گل دوم این تیم را وارد دروازه حریف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، تیمو ورنر می گوید که حضور توماس توخل در چلسی برای او کمک بسیار بزرگی بوده و او حالا خوشحال است که یک نفر را دارد که می تواند به آلمانی بر سرش فریاد بکشد.

ورنر شب گذشته در دقیقه 39 بازی با نیوکاسل توانست با زدن گل دوم چلسی به رکورد گل نزدن های خود پایان دهد. این دومین گل ورنر در 20 مسابقه بود، اما مهاجم آلمانی چلسی معتقد است که با راهنمایی های توخل دارد به دوران اوج خود باز می گردد.

 تیمو ورنر گفت: "اینکه یک نفر به آلمانی سر من داد بزند، به من کمک می کند! توخل واقعا آدم خوبی است. ایده خوبی از فوتبالی که ما می خواهیم بازی کنیم دارد و هر چه بیشتر و بیشتر با او جلسات تمرین داشته باشیم، بهتر و بهتر خواهیم شد.


همین چند هفته پیش ما در جدول رده بندی گم بودیم و چندین و چند امتیاز با رده چهارم جدول فاصله داشتیم. می خواهیم که همچنان ادامه دهیم. ما تنها چهار امتیاز با رده دوم جدول فاصله داریم و خیلی ها می گفتند که به جمع چهار تیم برتر در پایان این فصل نخواهیم رسید، اما حالا ما اینجاییم.

با سه امتیازی که چلسی از پیروزی برابر نیوکاسل کسب کرد، این تیم اکنون در رده چهارم جدول لیگ برتر است، هم امتیاز با تیم وستهام در رده پنجم و دو امتیاز جلوتر از لیورپول در رده ششم. آبی ها روز شنبه با ساوتهمپتون دیدار خواهند کرد و  سپس در چمپیونزلیگ به مصاف اتلتیکو مادرید می روند.