پنجشنبه نهم فروردین ماه

مهدی زاده: با حداکثر سهمیه در المپیک مدعی خواهیم بود

قهرمان کاراته جهان امیدوار است با کسب سهمیه المپیک 2020 کلکسیون افتخارات خود را کامل کند.

قهرمان کاراته جهان امیدوار است با کسب سهمیه المپیک 2020 کلکسیون افتخارات خود را کامل کند.


امیر مهدی زاده دارنده دو مدال مسابقات کاراته قهرمانی جهان در گفت و گو با البرزورزشی در مورد شرایط پیش روی کاراته ایران در مسیر المپیک گفت: تاکنون شش مرحله از اردو اماده سازی را پشت سر گذاشته ایم و از روز شنبه نیز دوباره وارد اردو خواهیم شد.
وی افزود: کاراته ایران موقعیت بسیار خوبی در سطح بین المللی دارد و آقای بهمن عسگری موفق به کسب سهمیه المپیک شد یکی از کاراته کارهای ما  فروردین ماه در کشور مراکش بخت آزمایی می کند و خود من نیز باید خرداد ماه سال آینده برای گرفتن جواز المپیک در فرانسه به روی تاتامی بروم. در مجموع شرایط خوبی داریم و من بسیار امیدوارم هستم که بتوانیم با حداکثر سهمیه در میدان المپیک حضور پیدا کنیم.
دارنده دو مدال طلای لیگ جهانی افزود ما در سالهای 2014 و 2016 قهرمان جهان شدیم خود من نیز طلای انفرادی جهان را دارم و اکنون با داشتن قهرمانانی چون گنجی زاده، پورشیب، سعید احمدی و بهمن عسگری از موقعیت ممتازی در این ورزش برخوردار هستیم و با مربیگری آقای شهرام هروی به پیش می رویم.
مهدی زاده درباره اینکه گفته می شود این اولین و آخرین حضور ورزش کاراته در بازی های المپیک است گفت: هنوز برای آینده به طور واضح تصمیم گیری نشده است ولی برای ما مهم همین بازی های 2020 خواهد بود.
گفت و گو: عباس اسماعیلی