جمعه دهم فروردین ماه

وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون هندبال تقدیر کرد

دکتر علی نژاد از پاکدل به خاطر برگزاری لیگ سراسری در چهارچوب پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد.

دکتر علی نژاد از پاکدل به خاطر برگزاری لیگ سراسری در چهارچوب پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ مهدی علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال تقدیرنامه به علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال از تلاش های وی و فدراسیون هندبال در برگزاری لیگ سراسری هندبال با انسجام بخشی، هماهنگی و اجرای پروتکل های بهداشتی نسبت به روند کنترل شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت ورزشکاران، مربیان، داوران و دست اندرکاران لیگ هندبال تقدیر و تشکر کرد.
متن تقدیرنامه به شرح زیر است:

جناب آقای پاکدل رییس محترم فدراسیون هندبال
این روزها ورزش کشور به واسطه شیوع ویروس شوم و فراگیر کووید-19 شرایط تلخ و البته درس آموزی را تجربه می نماید و نام کسانی که مدبرانه با بهره جستن از توان و ظرفیت سازمان خود، همدل و همراه با مدافعین سلامت برای تقویت روح و جسم جامعه قدم بر می‌دارند در تاریخ این مرز و بوم به شایستگی ماندگار خواهد ماند.
بی تردید برگزاری لیگ سراسری هندبال به عنوان بخشی از زنجیره توسعه ورزش قهرمانی و نقش کلیدی فدراسیون در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیار مؤثر و برجسته بوده است.
بر خود لازم می‌دانم ضمن آرزوی موفقیت، از تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترم آن فدراسیون که با انسجام بخشی، هماهنگی و اجرای پروتکل های بهداشتی نسبت به روند کنترل شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت ورزشکاران، مربیان، داوران و دست اندرکاران لیگ هندبال اقدام نموده است، تقدیر و تشکر نمایم.