جمعه دهم فروردین ماه
حذفی لیگ یک والیبال باشگاه های کشور

ایرانشید سورپرایز ؛ عقاب پرانگیزه

امروز مرحله مقدماتی لیگ برتر  34 والیبال به پایان می رسد ولی از روز شنبه چهار تیم راه یافته به پلی آف لیگ دسته یکم باشگاه های کشور در سالن خانه والیبال برای  تعیین تیم قهرمان پیکار می کنند.

امروز مرحله مقدماتی لیگ برتر 34 والیبال به پایان می رسد ولی از روز شنبه چهار تیم راه یافته به پلی آف لیگ دسته یکم باشگاه های کشور در سالن خانه والیبال برای  تعیین تیم قهرمان پیکار می کنند.

یکی از تیم هایی که به نوعی سورپرایز دور مقدماتی محسوب می شود تیم ایرانشید چالوس است واین نخستین گروه  جمعی ورزشی در شهر زیبای چالوسمحسوب می شود که برای رسیدن به لیگ برتر تقلا می کند، این درحالی است که  تیم های مطرح و صاحب امکاناتی چون هوادار تهران اشتادسازه مشهد صنعت نیشابور... از دور رقابت ها حذف شده بودند.

تیم ایرانشید بازیکنان با تجربه ای چون صابر نریمان ، پاسور سابق تیم ملی جوانان، فرهاد یولمه، عباس فتحی، تیمور یولمه  و میلاد  رشیدی را دارد. رامین مدبر مربی سرشناس مازندرانی به عنوان سرمربی ایرانشید می گوید: تیم ما جوانان بسیار خوبی دارد که از آینده سازان والیبال کشور هستند . چون علیرضا عبدالحمیدی  محمود حق شناس  و داریوش  نجات صادقی صادقی فیزیک مطلوبی دارند و جوانان با استعدادی دارند.

مدبر که اصالت چالوسی دارد می افزاید: روزی که تیم ما صعود کرد شور و اشتیاق زیادی در بین بازاریان و کسبه و اهالی شهربه وجود آمده و نماینده مجلس ما هم با وزیر ورزش دیدار کرده اند و مدیران شرکت که یک موسسه فرهنگی  مثل سرمایه گذاری است نیز راغب تر شده اند. ما می خواهیم در کنار لبنیات هراز و هورسان رامسر نماینده سوم والیبال مازندران در لیگ برتر باشیم.

عقاب از تهران تا اردبیل

یکی دیگر از تیم های خوب صعود کرده عقاب  ملل اردبیل است، تیمی که از تهران به اردبیل رفت  وبا هدایت سرهنگ حسینخانی بازیکنان باتجربه  و پرتلاشی چون سپهر به نژاد و سید رسول حسینی، محمد فتحی، معین عبداله نعمتی ، سینا راوندی، محمد سلیمی، فرید ساتکی و علیرضا آقا مجیدی را دارد. حسینخانی صعود به پلی آف را برای مجموعه شان غرور انگیز می داند و می گوید همه ساله با حمایت هیأت رئیسه  نیروی هوایی و مدیریت تربیت بدنی نهاجا و مساعدت سازمان تربیت بدنی ارتش و نیروهای مسلح با بهره گیری از بازیکنان سرباز و گمنام یک تیم باانگیزه داریم.

با توجه به مسائل و حمایت های مالی که در این شرایط بد اقتصادی حمایت های مسوولان باشگاه عقاب  وهیأت والیبال نهاجا ارزشمند است حسین خانی درباره از حمایتهای دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و مدرس رئیس هیات والیبال استان نیز قدردانی می کند.

درباره دو تیم دیگر در پلی آف لیگ یک پاس گرگان و مس رفسنجان فردا خواهیم نوشت.

نویسنده: جمشید حمیدی