پنجشنبه نهم فروردین ماه

سرمربی تیم کاتالان ها پس از شکست تحقیرآمیز می خندید

برای هواداران بارسا بسیار عجیب بود که پس از شکست تحقیرآمیز 4-1 در خانه، سرمربی تیم خود را در حال بگو و بخند با بازیکن حریف ببینند!

برای هواداران بارسا بسیار عجیب بود که پس از شکست تحقیرآمیز 4-1 در خانه، سرمربی تیم خود را در حال بگو و بخند با بازیکن حریف ببینند!


به گزارش پایگاه اطلاع البرزورزشی، بارسلونا شب گذشته در دیدار رفت از دور یک هشتم نهای چمپیونزلیگ میزبان PSG بود و با وجودی که در دقیقه 27 بازی با گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی، از حریف خود جلو افتادف اما در پایان با آتش بازی کیلیان امباپه که موفق به هت تریک شد، 4-1 شکست خورد.

این اولین بار نیست که بارسا در میادین اروپایی تحقیر می شد و سال گذشته نیز این تیم شکست سنگین 8-2 برابر بایرن مونیخ را در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ تجربه کرد.
شکست شب گذشته برابر پاریسی ها برای هواداران بلوگرانا شب تلخی را رقم زد اما خشم کاتالان ها وقتی شعله ور شد که دیدند سرمربی تیمشان پس از سوت پایان بازی و به رغم شکست، مشغول خنده و خوش و بش با ادریسا گویه، یکی از بازیکنان، پاری سن ژرمن است!

گه‌یه از بازیکنان سابق کومان بود و سرمربی هلندی بارسا هنگامی که هدایت اورتون را بر عهده داشت، گویه را در سال 2016 از استون ویلا به اورتون آورد.
با وجود در هم شکسته شدن توسط PSG در خانه، که شانس بارسا برای صعود به مرحله بعد را به شدت کاهش می دهد، به نظر می رسید هیچ چیز نمی تواند مانع خوشحالی کومان از دیدار دوباره با بازیکن سابق خود شود.
کومان که بابت چینش بازیکنانش در این بازی و استفاده از بازیکنان کند و سنگینی چون پیکه، لنگله و بوسکتس مورد انتقاد قرار گرفته بود، با خنده های بی موقع در شبی که قلب کاتالان ها از شکست برابر رقیب منفورشان جریحه دار شده بود، باعث شد تا صدای هواداران بارسا بلند شود و در شبکه های اجتماعی بپرسند که کومان در شبی که بارسا 4-1 باخته، به چه چیزی می خندد؟

 یکی از هواداران بارسا توییت کرده: "کومان در پایان آن شکست سنگین مشغول شوخی و خنده است! این راه و رسم بارسا نیست."

 هوادار دیگری نوشته: "کومان به چی می خندی؟
دیگری توییت کرده: "این تصویر عجب آزاردهنده و دردناک است! آنها ما را مسخره کرده اند.کومان نماینده بهترین باشگاه جهان و هواداران بی شمارش است... ما خیلی خیلی بد کار کردیم."

کومان که تابستان گذشته جانشین کیکه ستین در بارسلونا شد، اکنون علاوه بر لالیگا در چمپیونزلیگ نیز نتوانسته به نتایج مورد نظر هواداران و باشگاه برسد. بارسا در لالیگا با هشت امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید صدرنشین، در رده سوم قرار دارد.
تاخت و تاز PSG در نوکمپ و از آن بدتر بی خیالی کومان و خنده هایی که حسابی خشم هواداران بارسا را برانگیخت، موقعیت این سرمربی در بارسلونا را بیش از پیش متزلزل کرده است.