پنجشنبه نهم فروردین ماه

پاکدل: حامیان مالی سنگ تمام گذاشتند

اهدای جام قهرمانی لیگ برتر هندبال در میان نور و موسیقی پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در ادامه مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمان لیگ برتر هندبال علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در صحبت هایی اظهار داشت: از مقام عالی وزرات ورزش و جوانان، معاونان محترم، مدیران عامل باشگاه ها و تیم های شرکت کننده در لیگ برتر هندبال ایران تشکر می کنم.

در ادامه مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمان لیگ برتر هندبال علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در صحبت هایی اظهار داشت: از مقام عالی وزرات ورزش و جوانان، معاونان محترم، مدیران عامل باشگاه ها و تیم های شرکت کننده در لیگ برتر هندبال ایران تشکر می کنم که با وجود همه سختی ها و مشکلاتی که بخاطر پاندمی کرونا در ورزش داشتیم، با درایت وزرات ورزش و جوانان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توانستیم سی و سومین لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور را به پایان برسانیم. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی پاکدل  افزود: برگزاری متمرکز این مسابقات یک پلن جدید برای برگزاری رقابت های لیگ بود و حسن ختام امروز هم یک بازی زیبا، فنی و جوانمردانه بین دو تیم خوب کشورمان، نیروی زمینی شهید شاملی و صنعت مس کرمان بود که به ترتیب مقام های اول و دوم را به دست آوردند و تیم فولاد سپاهان هم سوم شد. 
پاکدل بیان داشت: نقطه قوت لیگ برتر هندبال امسال پخش مستقیم 26 مسابقه برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر هندبال کشورمان بود که توانستیم این گونه هندبال را به فضای عمومی ورزش کشور وارد کنیم. 
وی ادامه داد: در واقع در یک شرایط خوب و با حمایت اسپانسرهای لیگ از جمله گروه صنعتی اشتاد سازه، گروه بهداشتی مای، تجارت الکترونیک پارسیان، گروه صنعتی رازی و مجموعه صنعتی یزدتایر که امسال سنگ تمام گذاشتند، یک تجربه و یک شوع خوب در هندبال داشتیم بنابراین از اسپانسرهایی که این گونه در کنار ما حضور پیدا کردند تشکر کنم.
پاکدل  در ادامه صحبت های خود از حراست وزارت ورزش و جوانان و مجموعه ورزشی انقلاب بسیار در امر برگزاری لیگ برتر کمک رسان بودند، تشکر کرد و گفت: همچنین از نیروی زمینی ارتش که در بخش بهداشت و درمان این فدراسیون را یاری کرد، قدردانی می کنم.  
رئیس فدراسیون هندبال در پایان صحبت های خود از مدیران عامل باشگاه ها، هیئت هندبال استان تهران و داوران و ناظران لیگ برترهندبال تشکر و قدردانی کرد. 
در ادامه مراسم با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون هندبال مدال و کاپ تیم سوم به بازیکنان و کادر فنی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تحویل داده شد. 
سپس تیم صنعت مس کرمان روی سکوی نایب قهرمانی قرار گفت و مدال و کاپ خود را از دست مسئولان عالی وزارت ورزش و رئیس فدراسیون هندبال دریافت کرد. 
در پایان هم تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون روی سکوی قهرمانی ایستاد و با دریافت مدال طلا و کاپ قهرمانی، در یک مراسم دیدنی و جذاب که با نور و موسیقی همراهی میشد، قهرمانی خود را جشن گرفت.