چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

گل ایرانی بر قلب یوونتوس!

یوونتوس کم نامی در ورزش نیست باشگاهی بزرگ که ستارگان تابناکی به جهان فوتبال تحویل داده است.

یوونتوس کم نامی در ورزش نیست باشگاهی بزرگ که ستارگان تابناکی به جهان فوتبال تحویل داده است.


تماشای بازی های این تیم نه در گذشته بلکه در حال حاضر نیز یک آرزو برای دوستداران فوتبال است و امروز که یک ایرانی دروازه این باشگاه معتبر ایتالیایی را می گشاید نه تنها به خود فخر می ورزیم بلکه بر این باور می شویم بلکه بر این باور می شویم که جوانان با استعداد کشورمان می توانند دروازه شهرت بین المللی را به روی خود باز کنند و مهدی طارمی از جمله این جوانان است.
به لغزش های ناشی از حضور در فضای مجازی و اشتباهات جوانی کاری نداریم که در همه جوانها وجود داشته و دارد ولی حق بدهیم که مردان بزرگ و سلبریتی ها ی ما همانند علی دایی به مهدی طارمی بابت این درخشش در پورتو ایتالیا تبریک بگویند یادمان نمی رود که برخی از خبرنگاران ما چقدر بر طارمی و سردار آزمون و ... تاخته بودند ولی ما در البرزورزشی ضمن نقد برخی رفتارهای آنها بر جوهره وجودی این ستارگان مهر تایید زده بودیم و حسن طارمی و سردار آزمون در این بوده و هست که همانند مهدی مهدوی کیا ، علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان و...که با وجود درخشش در فوتبال اروپا هرگز از یاد نبرده اند که ایرانی هستند.
بنابراین اینکه بخواهیم بهمان بازیکن هندبال را که هنوز گل نکرده تابعیت یک کشور کوچک اروپایی را پذیرفته است با طارمی و سردار و دیگران مقایسه کنیم قیاس مع الفارق است مگر ما از علی دایی بزرگتر در فوتبال یا ورزش داشته ایم؟! آقای گل جهان شد ولی حاضر نبود در بوندسلیگا با آن همه اعتبار برای فلان نوشابه تبلیغ کند.

اگر قرار باشد هر کسی به بهانه ای پشت به وطن بکند نمی تواند توجیهی برای این فرار داشته باشد. رسیدگی به امور زندگی قهرمانان و برآورده ساختن نیازهای آنها وظیفه مسئولان مملکتی و به ویژه فدراسیون ها و وزرات ورزش است ولی ایرانی ماندن هیچ شرط و شروطی را بر نمی تابد.
نویسنده: رضا اسماعیلی