پنجشنبه سی ام فروردین ماه

جزیده: مربی جاه طلبی هستم

برای کار با بازیکنان جوان باید صبور بود و من زمان زیادی را صرف آماده سازی بازیکنانی کرده ام که نه تنها به لحاظ تکنیکی و جسمی بلکه از جهت اخلاقی ورزشکار باشند، عظیم جزیده مربی تیم جوان بی ستاره و موفق شهر گنبد در پی صعود تیمش به جمع پلی آف با بیان جملات فوق افزود: خوشحال هستم که تلاش های خودمان  رفرنس لازمه را گرفته ایم  وفکر می کنم امروز هم مردم گنبد و استان از عملکرد تیم ها راضی باشند.

برای کار با بازیکنان جوان باید صبور بود و من زمان زیادی را صرف آماده سازی بازیکنانی کرده ام که نه تنها به لحاظ تکنیکی و جسمی بلکه از جهت اخلاقی ورزشکار باشند، عظیم جزیده مربی تیم جوان بی ستاره و موفق شهر گنبد در پی صعود تیمش به جمع پلی آف با بیان جملات فوق افزود: خوشحال هستم که تلاش های خودمان  رفرنس لازمه را گرفته ایم و فکر می کنم امروز هم مردم گنبد و استان از عملکرد تیم ها راضی باشند.

جزیده که سه بار بهترین لیبروی باشگاه های آسیا شده بود اضافه کرد: من آدم جاه طلبی هستم و می خواهم بدون واسطه و در سایه کوشش و توانمندی های خودم و شاگردانم به بهترین جایگاه برسم هرچند که فدراسیون فقط 4-5 نفر را می بیند و به شایستگی ها و توانایی های سایر مربیان وقعی نمی گذارد.

جزیده با اشاره به این نکته که اعضای شهرداری شهر و مدیران باشگاه شهرداری گنبد نیز در کنار کار حرفه ای ما به تفکر حرفه ای رسیده اند، گفت: کل هزینه تیم ما دو میلیارد تومان شده درصورتی که برخی تیم ها این مبلغ را فقط صرف ایاب و ذهاب خود کرده اند. با این وجود اکنون یک لیبروی جوان را تحویل والیبال  داده ام که  نامش آرمان صالحی است اگر وی را به تیم ملی دعوت نکنند اصل شایسته سالاری زیر سوال می رود یا رمضان حجتی، بنیامین ایگدری، میتن تکاور و یونس قلیچ نیازی دیگر چکار باید بکنند.

نویسنده: جمشید حمیدی