جمعه دهم فروردین ماه

منچستر سیتی پیشنهاد خود برای مسی را تکذیب کرد

برنده شش بار توپ طلا می تواند به پپ گواردیولا بپیوندد اما رهبران لیگ برتر اصرار دارند هیچ صحبتی صورت نگرفته است منچستر سیتی می گوید با توجه به اینکه قرارداد مهاجم بارسلونا در پایان فصل به پایان می رسد هیچ پیشنهادی به لیونل مسی ارائه نداده اند.

برنده شش بار توپ طلا می تواند به پپ گواردیولا بپیوندد اما رهبران لیگ برتر اصرار دارند هیچ صحبتی صورت نگرفته است. منچستر سیتی می گوید با توجه به اینکه قرارداد مهاجم بارسلونا در پایان فصل به پایان می رسد هیچ پیشنهادی به لیونل مسی ارائه نداده اند.

فوق ستاره آرژانتینی در صحبت با باشگاه های غیر اسپانیایی آزاد است و با چندین تیم مطرح اروپایی ارتباط برقرار کرده است ، پاری سن ژرمن ، قهرمان سیتی و لیگ 1 به عنوان نامزدهای اصلی شناخته می شود.

گزارش شده است که رهبران لیگ برتر پیشنهادی اصلاحی برای مسی ارائه داده اند اما سخنگوی باشگاه گفته است که گمانه زنی ها صحت ندارد و هیچ صحبتی در مورد آنها صورت نگرفته است.

مدت هاست که سیتی با برندۀ جذب شش بار توپ طلا، در ارتباط است ، دلیل این امر فرصت همکاری با مربی سابقش پپ گواردیولا است.

اما یک منبع باشگاهی گفته است که سیتی هیچ پیشنهادی برای مهاجم ، از تابستان تاکنون، ارائه نداده است و در حال حاضر هیچ مذاکره ای انجام نشده است.

مسی کی تصمیم می گیرد؟

مسی که در ژوئن 34 ساله می شود تا پایان فصل منتظر خواهد ماند تا درباره آینده خود تصمیم بگیرد و اینکه آیا قرارداد خود را در بارسا که کل دوران حرفه ای خود را در آنجا سپری کرده است ، تمدید کند.

با وجود موقعیتی که قادر به گفتگو با سایر باشگاه ها است ، قابل درک است که  مسی آرژانتینی تصمیم گرفته است که چنین کاری را انجام ندهد.

مسی می تواند در بارسا بماند؟

مسی از تابستان گذشته ، هنگامی که قصد داشت بارسا را ​​ترک کند تا به دنبال چالش جدیدی در زندگی حرفه ای خود باشد ، مرکز گمانه زنی ها بوده است.

او در نهایت به ماندن در نیوکمپ خاتمه اکتفا کرد ، اما مسی فاش کرد که در این باشگاه می ماند. شایعات مربوط به آینده مسی از آن زمان متوقف نشده است و انتخابات ریاست باشگاه کاتالان، که در 7 مارس برگزار می شود ، در پیش است.

جوآن لاپورتا ، تونی فریکسا و ویکتور فونت سه نامزد این پست هستند ، هرچند که مسی با هیچ یک از آنها تماس نگرفته و قصد دارد موضع بی طرفی را حفظ کند.

مترجم: اعظم سعیدی