سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

راهیابی ۸ تیم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال

مسابقات فوتسال جام صنعت دارو، گرامیداشت شهدای سلامت در رده پیشکسوتان به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

مسابقات فوتسال جام صنعت دارو، گرامیداشت شهدای سلامت در رده پیشکسوتان به مرحله یک چهارم نهایی رسید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ این رقابتها ویژه نامداران فوتبال، فوتسال، هنرمندان و رسانه و به پاس قدرشناسی از زحمات کادر پزشکی و درمانی کشور و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن ورزشی کشتیرانی واقع در لویزان برگزار می شود.
انجام مسابقات در دو رده ۴۰ تا ۵۰ سال و ۵۰ تا ۶۵ سال ویژه پیشکسوتان و یک رده مجزا برای تیمهای خاص وزارت بهداشت و صنعت دارو، از جمله اقدامات شایسته مسئولان برگزاری بوده است.
تیم فوتسال خبرنگاران و عکاسان ورزشی (قلم ورزش) به عنوان تنها تیم رسانه ای با نام زنده یاد علی مودت (بازیکن اسبق فوتبال و از فعالان رسانه ای کشور) در مسابقات حاضر شد که در مرحله حذفی به مصاف تیم خوب یاران حسین عسگری رفت و در دیداری دوستانه و با احترام به شهدای سلامت، این بازی ۵ بر۲ به سود تیم حسین عسگری پایان یافت. سعید تهمتن، صادق ورمزیار، سعید رجبی، هاشم حیدری، امید عرض پیما و ....از چهره های نام آشنای تیم پیروز بودند. 
گفتنی است برخی از تیم های شرکت کننده در رده پیشکسوتان با نام و یاد بزرگان عرصه ورزش و فوتبال کشور که به دیار باقی شتافته اند
 و گروهی دیگر هم به پاس قدرشناسی از زحمات پیشکسوتان حاضر که وجودشان زینت بخش محافل ورزشی است، با نام آنها وارد مسابقات شده اند که حرکتی فرهنگی و ارزشی به حساب می آید.
در امر برگزاری مسابقات، صادق درودگر، کامبیز مهاجر و حسین شمس و همکاران شان و با  همراهی مسئولان جام صنعت دارو زحمات زیادی متحمل شده اند و حضور داوران شاخص فوتسال کشور هم گرمابخش این مسابقات بوده است.
حضور تیمهای دارویی و شرکتهای وابسته به صنعت دارو و وزارت بهداشت هم از جمله تصمیمات ارزنده کمیته برگزاری بود. در این رده ۲۴ تیم ارکان آرا، بیمه سرمد، روز دارو، پادرا سرم البرز، دارو گستر نخبگان، نانو الوند، شیشه دارویی رازی، فارما شیمی، رسایش، دارو سازی مداوا، دارو سازی شهید فیاضی، پورا پخش، سها هلال، پخش فردوس، سینا پخش، دارو سازی مینو، روناک دارو، نوآوری زیستی گویا، فاران شیمی، سینا ژن، پوران طب، دارو سازی کوثر، دارو سازی دکتر عبیدی و ایران داروک حاضر بودند که مسابقات مراحل حذفی  این رده، پنجشنبه این هفته برگزار می شود.
در رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال و ۵۰ تا ۶۵ سال نیز جمعا هشت دیدار طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته برگزار و چهره ۸ تیم صعود کننده به مرحله یکچهارم نهایی مشخص شد.
نتایج مرحله حذفی رده ۴۰ تا ۵۰ سال:
تخت جمشید  (یاران فریدون برقی)۶ - یاران خاکپور ۴
سلامت صدا وسیما ۷ - پارسه داریوش ۶
یاران حبیب زرین نام ۴ - پاس ماندگار صفر
یاران پهلوان خاتمی ۶ -  بنیاد شهید (به یاد شهید مهدی رضایی مجد)۳
نتایج مرحله حذفی رده سنی ۵۰ تا ۶۵ سال:
یاران جعفر کاشانی ۳ -  زنده یاد ناصر حجازی۲
یاران حسین عسگری ۵ -  یاران علی مودت (قلم ورزش)۲ 
یاران دانایی فرد ۴-  تهران۲
منتخب ارتش ۵- پیشکسوتان انفورماتیک ۴
برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی برای معرفی چهار تیم مرحله نیمه نهایی به شرح ذیل است:
۴۰ رده تا ۵۰ سال:
احمد طاهری با پهلوان خاتمی، مسعود استیلی با حبیب زرین نام، یاران بابک معصومی با شبکه سلامت و یاران کاظم سید علیخانی با تخت جمشید (یاران فریدون برقی).
رده ۵۰ تا ۶۵ سال:
یاران مسلم طلوعی با یاران جعفر کاشانی، بنیاد شهید (یاران ابوالفضل پارسا) با زنده یاد حسین عسگری، سندیکای دارویی (شهدای سلامت ) با زنده یاد دانایی فرد و یاران فریدون رادبوی با منتخب ارتش (یاران شاهرخ سیفی)
طبق برنامه اعلام شده، ادامه مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اسفند و پنجشنبه و جمعه چهاردهم و پانزدهم اسفند، خواهد بود. فینال و مراسم اختتامیه نیز روز پنجشنبه ۲۱ اسفند برگزار می شود.