پنجشنبه سی ام فروردین ماه

ادی هیرن: وایلدر روئیز یا جوشوا را نمی زند

چارلز برون: ادی هیرن با شنیدن اینکه دئونتای وایلدر برای مبارزه با اندی روئیز جونیور ابراز علاقه کرد واکنش منفی نشان داد و او را در این مسابقه برنده نمی بیند.

 چارلز برون: ادی هیرن با شنیدن اینکه دئونتای وایلدر برای مبارزه با اندی روئیز جونیور ابراز علاقه کرد واکنش منفی نشان داد و او را در این مسابقه برنده نمی بیند.

 

هیرن از اینکه سالها پیش نتوانسته است با وایلدر مبارزه کند احساس تلخی می کند و به گفته خود باور دارد که نمی تواند جوشوا یا روئیز را شکست دهد.

وایلدر از زمان باخت سال گذشته خود به تایسون فیوری در فوریه مبارزه نکرده است و می خواهد به رینگ برگردد. باشگاه برنز بمر دارای چندین سنگین وزن با استعداد است مانند روئیز، فیوری و جاشوا است.

روئیز در حال برنامه ریزی برای مبارزه هماهنگ در بهار با کریس آرئولای 40 ساله است. این مبارزه برای روئیز است که در فرم آماده است و آماده جنگ سخت است.

"او باید بسیار مراقب آن مبارزات باشد و اکنون اندی رویز با ادی رینوزو هم تیم شده است. من فکر می کنم او نابغه واقعی خواهد بود. "

وایلدر قادر است که جاشوا و روئیز را با آمادگی کامل شکست دهد،  ولی نه با عضله دوسر مجروح و با مشت های خرگوشی که به پشت سر ضربه بزند.

اگر وایلدر 100٪ سالم باشد ، برای جاشوا و روئیز مشکل بزرگی خواهد بود.

وایلدر ، قادر است به همان روشی که در پیروزی مقابل کریس آرئولا داشت ، روئیز را در بیرون رینگ نگه دارد. وایلدر در یک هشتم مسابقه در سال 2016 توانست کریس آرولا را با یک دست متوقف کند.

هیرن گفت: "من فکر نمی کنم که افراد زیادی از  اوزان سنگین وجود داشته باشند که صادقانه اندی روئیز را شکست دهند. من فکر می کنم که او برای مصاف با دونتای وایلدر مناسب خواهد داد. "

در حال حاضر ، وایلدر مجبور است بار دیگر خودش را ثابت کند و باخت به فیوری باعث شده بسیاری از طرفداران بوکس در توانایی او برای غلبه بر هر یک از وزنه برداران برتر شک کنند.

مترجم: اعظم سعیدی