جمعه دهم فروردین ماه

اسدی:شرایط اردویی برای کسب موفقیت مهیا است

ملی پوش کشتی گفت : تمام تلاشم را برای حضور در بازی های المپیک توکیو انجام می دهم.

ملی پوش کشتی گفت : تمام تلاشم را برای حضور در بازی های المپیک توکیو انجام می دهم.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛حسین اسدی کشتی گیر ایذه ای وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در گفت : به دلیل شیوع کرونا و برگزار نشدن تمرینات، کشتی گیران از آمادگی جسمانی و فنی دور بودند اما خدا را شکر در این 4 مرحله اردویی که برگزار شد توانستیم به آن میزان از آمادگی لازم دست یابیم.


این کشتی گیر خوزستانی در مورد شرایط فنی خود گفت: سال گذشته در جام تختی به مقام نخست دست یافتم و به رقابت های قهرمانی آسیا در هند اعزام شدند که به خاطر اینکه برای اولین بار بود که در مسابقاتی در این سطح شرکت می کردم به مدال برنز دست یافتم.

وی ادامه داد: وزن 67 کیلوگرم یکی از وزن های سخت و دشوار در آسیا و جهان محسوب می شود و کشتی گیران خوبی در این وزن حضور دارند.
اسدی در مورد امکان حضورش در مسابقات پیش رو گفت: اگر کادر فنی صلاح بداند در رقابت های قزاقستان حضور خواهم یافت و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با دست پر از این مسابقات بازگردم.

وی با بیان اینکه امید زیادی دارم که در وزن 67 کیلوگرم ملی پوش بشوم گفت: حریفان خوبی در این وزن دارم، البته در انتخابی تیم ملی برای حضور در صربستان پیروز شده بودم اما به دلیل تغییر مسابقات به جام جهانی و تصمیم کادر فنی به این رقابت ها اعزام نشدم.

اسدی گفت: از لحاظ وزنی مشکلی ندارم، شرایطم نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و به تجربیاتم نیز افزوده شده و کادر فنی به ویژه محمد بنا تمرینات بسیار خوبی را برای ما درنظر گرفته اند و شرایط اردویی نیز از نظر تغذیه و اسکان مطلوب است.

 

وی ادامه داد: همه شرایط در اردوهای تیم ملی مهیا است تا کشتی گیران به بهترین شکل ممکن در رقابت های گزینشی، قهرمانی آسیا و المپیک حضور یابم و امیدوارم که بتوانیم مزد تلاش هایمان را بگیریم.

اسدی در پایان با تشکر از لقمان رضایی مربی خوزستانی گفت: رضایی زحمات زیادی را برای کشتی خوزستان کشیده است و جا دارد که در اینجا از وی قدردانی کنم.