سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

مسئولان ذوب آهن همچنان به فکر جانشینی رحمان رضایی هستند

مدتی پیش در محافل فوتبال ایران بعضی از اهالی سرشناس فوتبال ما صحبت از حضور احتمالی فرهاد مجیدی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در کادر فنی ذوب آهن اصفهان را مطرح کرده بودند.

مدتی پیش در محافل فوتبال ایران بعضی از اهالی سرشناس فوتبال ما صحبت از حضور احتمالی فرهاد مجیدی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در کادر فنی ذوب آهن اصفهان را مطرح کرده بودند.

 اما در حال حاضر بعد از برکناری رحمان رضایی از سمت سرمربیگری ذوبآهن یک مربی خارجی اهل صربستان کماکان هدایت تیم ذوب آهن را عهده دار بوده است تا در آینده فریدونی مدیر عامل جدید باشگاه ذوب آهن به فکر استخدام یک مربی با تجربه تر داخلی و یا اینکه خارجی باشد.نه تنها ذوب آهن بلکه تیم ماشین سازی تبریز هم به دلیل کسب نتایج ضعیف بعد از ذوب آهن در مکان شانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

به بهانه برگزاری مراسم امروز انتخابات فوتبال تهران

امروز انتخابات هیأت فوتبال استان تهران به منظور انتخاب رئیس هیأت گرد هم آمده اند.معتقدیم که هیأت فوتبال تهران مثل فدراسیون فوتبال ایران بدون تردید به یک رئیس بادرایت و توانمندی نیاز خواهد داشت. هر فردی نیز که به انتخاب رئیس جدید هیأت فوتبال تهران و یا فدراسیون فوتبال انتخاب شود باید تمام فاکتورهای لازم را برای ادراه این دو نهاد داشته باشد.اگر از پیشکسوتان فوتبال انتخاب صورت بگیرد، وی باید از قدرت مالی و اجرایی برای اداره فوتبال را داشته باشد.

ناگفته نماندعملکرد محسن صفایی فراهانی رئیس سابق فدراسیون فوتبال و مهدی اربابی دیگر رئیس پیشین هیأت فوتبال تهران به مراتب بهتر از سایر روسای قبلی این دو نهاد فوتبالی کشورمان بود ه است و همچنین مهدی تاج هم هرچند در رأس اول فدراسیون فوتبال ما منحل شده بود اما سرانجام خود وی نیز به دلیل داشتنمشغله کاری و نیزبیماری قلبی از سمت خود کناره گیری کرده است.

پرسپولیس و تراکتور در بازی سوپر جام فوتبال ایران

بعد از به اتمام رسیدن رقابت های نیمه فصل اول لیگ برتر باشگاه های ایران و نیز ایام پایان نیم فصل اول و دوم لیگ در اینده قصد برگزاری دیدار دو قهرمان سال پیش لیگ و جام حذفی در سوپر جام کشورمان را بیشتر مد نظرش خواهد داشت.

شایان ذکر است در فصل پیش تیم پرسپولیس به عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر نائل آمده است اما در عوض تراکتور نیز برای دومین بار موفق به احراز مقام قهرمانی در رقابت های جام حذفی کشور شده است. ساکت الهامی سرمربی موفق فصل پیش تراکتور بدلیل داشتن محرومیت شش ماهه از سوی کمیته انضباطی و نیز کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، جای خود را به  شجاعی کاپیتان و هافبک تراکتور در کادر فنی پرافتخارترین تیم تاریخ تبریز را ساخته است.

پاداش ویژه نقدی در انتظار بازیکنان پرسپولیس

با خبر شدیم قبل از فرا رسیدن  ایام عید نوروز، باشگاه پرسپولیس قصد پرداخت بخش دیگری از مبلغ کل قراردادهای این فصل بازیکنان به همه آنها را بیشتر مدنظر خودشان خواهند داشت. مسئولان پرسپولیس در آینده نزدیک قرار است علاوه بر عیدی مبالغ دیگری به عنوان پاداش ویژه از بابت قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر به یکایک شاگردان گل محمدی پرداخت کنند.

یک بازیکن از فهرست استقلال خط می خورد

شنیده ایم بنا به تصمیم فکری یرمربی شمالی تیم فوتبال استقلال به زودی نام یک بازیکن از فهرست نهایی استقلال را حذف خواهد کرد.

دلیل حذف نام این بازیکن مورد نظر به دلیل عدم پیش آمادگی بدنی کامل و نیز به خاطر نارضایتی فکری از وی ارتباط خواهد داشت.

مشکل تازه برای تنها نماینده فوتبال اراک

شنیده شده است رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از به پایان رسیدن نیم فصل لیگ برتر باشگا ها ناگهان به عنوان سرمربی جدید تراکتور تبریز درباره این تصمیم خطیبی یعنی قبول مسئولیت دوباره تیم تراکتور در محافل فوتبال ما هرچند حرفو حدیث متفاوتی دارد اما واقعیتش این است که خطیبی طی چند سال اخیر در مجموع عملکرد خوبی داشته است به ویژه در آلومینیم و تیم های نظیر گسترش فولاد، ماشین سازی و یا تراکتور در لیگ سراسری  باشگاه های کشور داشته و به پشتوانه همین عملکرد مدیران تراکتور بار دیگر از خطیبی برای گرفتن سکان هدایت تراکتوردر نیم فصل دوم لیگ بیستم فوتبال ایران و یا لیگ قهرمانان آسیا برگزیده اند؛ تا بتواند تراکتور از مکان هفتم کنونی چند رده بالاتر جدول لیگ ایران و در کنار پرسپولیس، استقلال، فولاد خزستان و یا صنعت نفت آبادان قرار بدهند، براساس شنیده ها فراز کماوند سرمربی این فصل تیم دسته اولی شهرداری شاهین بوشهر نیز احتمالاً جانشین خطیبی در کادر فنی تیم لیگ برتری الومینیم اراک خواهد شد. ولی واقعاً حیف است تیمی مثل آلومینیم اراک به خاطر جدایی خطیبی از سمت مربیگری این تیم دچار مشکل و مسائل حاشیه ای شود و همچنین به سرنوشت فصل پیش دو تیم شاهین و پارس جنوبی مبتلا شود.

نویسنده: حسن امامقلی