پنجشنبه نهم فروردین ماه
بسکتبال از نگاهی دیگر؛

جوان هایی که نسل طلایی می شوند

لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را که بررسی می کنیم، اگر عالی نبوده باشد ولی زمینه ای شد تا بازیکنان ما در این ایام کرونا زده جذب بسکتبال شوند.

لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را که بررسی می کنیم، اگر عالی نبوده باشد ولی  زمینه ای شد تا بازیکنان ما در این ایام کرونا زده جذب بسکتبال شوند. داوران فعال باشند و مربیان سرگرم کار و تمرین، ما یک تیم المپیکی داریم که باید بازیکنانش در دل لیگ آماده شوند و شرایط  را بهتر کنند پس نمی شود دست روی دست گذاشت و لیگ را نادیده گرفت.

2- لیگ امسال فرصت خوبی بود تا بازیکنان جوان کنار بزرگترها و باتجربه ها بازی کنند. تیم کوچین این فرصت را بدست آورد تا جوان هایی با سنین 15- 17 سال در کوران مسابقات قرار بگیرند و مقابل تیم های پرقدرتی چون  شیمیدور یا مهرام قد علم کنند، بهمن سلیمانی با تجربیات خوبی که در والیبال با نام کاله داشته این بار در بسکتبال وارد گود شد. این مرد از سال 1393 تاکنون همه امکانات را برای سازندگی در بسکتبال به کار گرفته است.

3- اعتقاد دارم که برای شرکت در کاپ آسیا و حتی المپیک باید از 9 بازیکن نونهال و جوانانی چون علی شهریاری،  پیترگرگوریان،  متین آقاجان پور و  پارسا فلاح هم استفاده شوند. اینها پشتوانه های ارزشمندی برای تیم ملی هستند تا مانند کامرانی ها به یک نسل طلایی تبدیل شوند.

4- بازیکنان خارجی که به لیگ ایران آمده اند، یاران تعویض خوبی هستند ولی امیدوار هستم در دور حذفی خارجی ها را ببینم که حداقل دو لول از بازیکنان ایرانی بالاتر باشند.

 نویسنده: عنایت آتشی