جمعه دهم فروردین ماه

طباطبایی: برای درخشش کاراته کاران در آوردگاه المپیک تمام تلاشمان را می کنیم

رییس فدراسیون کاراته در نخستین جلسه سازمان تیم های ملی بر حمایت کامل فدراسیون از تیم های ملی تاکید کرد.

رییس فدراسیون کاراته در نخستین جلسه سازمان تیم های ملی بر حمایت کامل فدراسیون از تیم های ملی تاکید کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، نخستین جلسه سازمان تیمهای ملی کاراته به ریاست سید حسن طباطبایی و با حضور اشرف امینی نایب رییس بانوان و عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی، وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون، مازیار فرید خمامی دبیر سازمان تیمهای ملی، سید شهرام هروی و سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی مردان و بانوان و حسن روحانی ، سعید حسنی پور و نعیما خواجوی اعضای کادر فنی تیم ملی مردان عصر روز گذشته برگزار شد.


در این جلسه پیرامون چگونگی برگزاری اردوهای گذشته و برنامه های اتی سرمربیان تیم ملی بحث و تبادل نظر گردید.
در جلسه مذکور طباطبایی رییس فدراسیون کاراته با تشریح شرایط موجود عنوان داشت: فدراسیون کاراته با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعویق المپیک و حضور در این مسابقات که چند ماه دیگر برگزار می شود، شرایط ویژه ای را تجربه می کند .
وی افزود: ما در دو بخش مردان و بانوان تیم با تجربه و ورزشکاران نخبه ای داریم که با برنامه ریزی دقیق و حمایت جامعه کاراته می توان به موفقیت این تیم در اوردگاه بزرگی چون المپیک امیدوار بود.
رییس فدراسیون کاراته در این جلسه همچنین بر حمایت فدراسیون از تیم های ملی و در اختیار قرار دادن تمام امکانات برای مربیان و ورزشکاران تا زمان برگزاری المپیک تاکید نمود.