پنجشنبه نهم فروردین ماه
پاریس بر می گردم؛

تفتیان: نبود یوسین بولت نقطه عطفی در المپیک است

دونده المپیکی دوومیدانی کشور گفت: با توجه به اینکه یوسین بولت که سه دوره قهرمانی المپیکی داشته است اکنون در رقابتها حضور ندارد تمام تلاشم را برای کسب نتیجه درخشان در المپیک خواهم کرد. 

دونده المپیکی دوومیدانی کشور گفت: با توجه به اینکه یوسین بولت که سه دوره قهرمانی المپیکی داشته است اکنون در رقابتها حضور ندارد تمام تلاشم را برای کسب نتیجه درخشان در المپیک خواهم کرد. 


حسن تفتیان در گفت گو با خبرنگار البرز ورزشی راجع به تمریناتش در تهران و فرانسه گفت: از آبان ماه تمرینات من در تهران به مدت سه ماه بدون مربی تخصصی شروع شد و بعد از آن به فرانسه رفته ام و زیرنظر گیون انتانون در حال تمرین هستم. 
وی افزود:  تاکنون 3 رقابت داشتیم که یک مقام اول و یک دومی را کسب کرده ام. با توجه به بهبود رکورد ها و نتایج، می توان گفت تمرینات  خوب و موثر بوده است.
دونده المپیکی ایران در مورد ادامه تمریناتش در فرانسه اضافه کرد:  جمعه آتی اردوی من در فرانسه تمام خواهد شد و به ایران بر می گردم تا برای مسابقات قهرمانی کشور در روز یکشنبه در تهران حضور پیدا کنم.
وی خاطر نشان کرد: مجددا برای مدتی کوتاه در تهران تمرین خواهم داشت و بعد از آن در فرانسه اردوهایم را از سر می گیرم و برای مسابقات فضای باز فرانسه  که اوایل اردیبهشت ماه  برگزار می شود، خود را آماده خواهم کرد.
تفتیان در مورد حضورش در رقایتهای خارج از ایران ابراز کرد: چند مسابقه تدارکاتی بین المللی پیش از المپیک خواهیم داشت و با توجه به تجربیاتی که در مسابقات ریو داشته ام و با توجه به اینکه یوسین بولت (با سه دوره پیاپی قهرمانی) که داشته است دیگر در این رقابتها حضور ندارد تمام تلاش و تمرکز خود را برای المپیک خواهم داشت تا نتیجه ای بهتر از ریو به ارمغان بیاورم.
گفت و گو: الهه طائمه