پنجشنبه سی ام فروردین ماه

شافعی: ساختار فوتبال ایراد دارد

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می گوید: فردی که انتخاب می شود باید برای پذیرفتن این سمت سنگین آمادگی و شایستگی داشته باشد.

 

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس و کارشناس فوتبال درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می گوید: فردی که انتخاب می شود باید برای پذیرفتن این سمت سنگین آمادگی و شایستگی داشته باشد.

از نگاه من علی  کریمی به خاطر  شهرت بین المللی و تجربیات بسیار خوب در بوندس لیگای آلمان می تواند یکی از گزینه ها باشد. شافعی اضافه کرد: متأسفانه ساختار و پایه فوتبال ایران مشکلات زیادی دارد و رئیس جدید فدراسیون باید در کنار اولویت اول فوتبال یعنی تیم ملی به مسائل مربوط به فوتبال پایه اهمیت بسیار داده و برای حل این معضل برنامه داشته باشد. فردی که رأی آورد باید برای چهار سال برنامه داشته باشد و در جهت مطلوب  ساختن کمبودها و موانع اقدام کند. متأسفانه در سال های اخیر هر فردی که آمد تقصیر را به گردن پیشینیان انداخت.

محمدرضا مهدوی: ما فوتبالی ها به علی کریمی رأی می دهیم.

محمدرضا مهدوی پیشکسوت فوتبال و سرمربی تیم منتخب فدراسیون فوتبال و هنرمندان در گفتگویی با خبرنگار البرز ورزشی گفت: به اعتقاد من هم تیم پرسپولیس با هدایت خوب گل محمدی و با وجود کمبود چند بازیکن کلیدی دیگر با شایستگی، کماکان در صدر جدول مسابقات لیگ برتر قرار گرفته است. همچنین عنوان قهرمانی در نیم فصل این رقابتها را به خود اختصاص داده است به این دلیل من به تمامی پرسپولیس ها تبریک و خسته نباشید می گویم.

مهدوی درباره انتخابات روز دهم اسفند ماه فدراسیون فوتبال افزود: برای مشخص شدن رئیس جدید این فدراسیون نیز باید عنوان کنم ریاست فدراسیون برازنده علی کریمی است. هرچند کریمی کار مدیریتی انجام نداده ولی از تجربیات خیلی خوبی در فوتبال برخوردار است و مردم نیز او را دوست دارند. من از این بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس که عضویت باشگاه بایرن مونیخ آلمان را در کارنامه خود دارد ، حمایت می کنم.

دستیار سابق یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن شد!

باخبر شدیم مدیران باشگاه ذوب آهن بعد از به پایان رسیدن نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران، مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجد سلیمان را به عنوان سرمربی جدید تیم ذوب آهن انتخاب کردند.

بدین ترتیب حسینی بعد از انجام مذاکرات نهایی با مدیران ذوب آهن آنگاه به عنوان جانشین  رحمان رضایی در کادر فنی تیم رده پانزدهمی جدول لیگ بیستم فوتبال کشور منصوب شده است تا در نیم فصل لیگ برتر همراهی کند.

تیم ذوب آهن با هدایت رحمان رضایی در رقابت های نیم فصل اول لیگ برتر در مجموع نتایج ضعیفی را کسب کرده است و فقط یک پیروزی و یک پله بالاتر از ماشین سازی تبریز دررده پانزدهمی قعر جدول لیگ بیستم قرار گرفته است.

مجتبی حسینی در سال های پیش به عنوان مربی و دستیار اول یحیی گل محمدی در کادر فنی سابق تیم ذوب آهن فعالیت داشت.

نویسنده: حسن امام قلی