پنجشنبه نهم فروردین ماه

طباطبایی: درب تیم ملی به روی بازیکنان مستعد باز است

رئیس فدراسیون کاراته درباره شرایط ملی پوشان کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

رئیس فدراسیون کاراته درباره شرایط ملی پوشان کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایی رئيس فدراسيون کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات سوپرلیگ کاراته بیان کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات سوپر لیگ کاراته با وقفه ای طولانی مدت مواجه شد و  بعد از مدت‌ها دوری از شرایط بازی، بالاخره ورزشکاران به تاتامی برگشتند. امیدوارم تمام ورزشکاران و تیم‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بتوانند مسابقات را با موفقیت پشت سر بگذارند. امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس کرونا مسابقات را بدون استفاده از  ماسک برگزار کنیم.


او درباره حضور مستمر کادر فنی تیم ملی در سالن مسابقات سوپر لیگ کاراته برای رصد کردن بازیکنان اظهار کرد: درب تیم ملی به روی همه ورزشکاران شایسته‌ای که توانایی حضور در اردوی تیم ملی را داشته باشند همیشه باز است. کادر فنی تیم ملی شرایط بازیکنان را به طور مستمر بررسی می‌کند.


طباطبایی در مورد اعزام تیم‌های ملی بانوان و آقایان به مسابقات کاراته وان ترکیه عنوان کرد:  زمان مسابقات کاراته وان ترکیه هنوز مشخص نیست. هنوز درباره لغو مسابقات کاراته وان استانبول توسط فدراسیون جهانی نامه‌ای به دست ما نرسیده است و ترکیه همچنان به برگزاری مسابقات تاکید دارد. باید دید شرکت کنندگان در این مسابقات چه کسانی هستند. در صورتی که حضور در این مسابقات از دید کادر فنی برای بازیکنان ما مفید باشد و رقبا در حد نام کاراته ایران باشند، به ترکیه می‌رویم.


رئیس فدراسیون کاراته در مورد لغو مسابقات سوپر لیگ بانوان بیان کرد: ما برای برگزاری مسابقات آماده هستیم، اما ۲ تیم از حضور در سوپر لیگ بانوان انصراف دادند. در هر صورت اگر شرایط مناسب باشد مسابقات را برگزار خواهیم کرد.