جمعه دهم فروردین ماه

توقیف برنامه علی کریمی صحت دارد؟

معاون ساترا به خبر منتشر شده عدم اجازه پخش برنامه اینترنتی علی کریمی واکنش نشان داد و اعلام کرد که درخواست این برنامه در مسیر رسیدگی است.

معاون ساترا به خبر منتشر شده عدم اجازه پخش برنامه اینترنتی علی کریمی واکنش نشان داد و اعلام کرد که درخواست این برنامه در مسیر رسیدگی است.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، خبری چند ساعتی است در فضای‌مجازی با این عبارت دست به دست می‌شود: «صداوسیما برنامه علی‌ کریمی در اینترنت را توقیف کرد». در توضیح بیشتر این خبر آمده است: ساترا اجازه پخش برنامه علی کریمی، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره انتخابات این فدراسیون را نداد. در این برنامه مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و علیرضا منصوریان در کنار علی کریمی حضور داشتند.

براساس خبر روابط عمومی سازمان صوت و فراگیر صداوسیما، معاون ساترا نسبت به انتشار این خبر، این‌چنین واکنش نشان داد و اعلام کرد: "درخواست این برنامه اینترنتی (تی‌وی‌تاک) در مسیر رسیدگی است. ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر عدم صدور مجوز در برخی از رسانه‌ها اعلام می‌شود یکشنبه 3 اسفند‌ماه درخواستی از سوی فیلیمو برای پخش برنامه یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال به دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول برای این برنامه‌ها قرار دارد.

این برنامه به دلیل ساختار حرفه‌ای و نمایشی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته و فرایند در نظر گرفته شده برای همه محتواهای نمایشی حرفه‌ای یکسان است که در خصوص برنامه همرفیق و سریال‌های قورباغه، خوب بد جلف و... طی شده و رسانه‌های صوت و تصویر برنامه‌های خود را طی این فرایند منتشر کرده‌اند.

‏در صورتی که برنامه در دسته‌بندی نمایشی حرفه‌ای قرار نمی‌گرفت امکان پخش از صفحات شخصی افراد در رسانه‌های کاربر محور را داشت و به فرایند فوق الذکر نیاز نداشت."