پنجشنبه نهم فروردین ماه

دوری قایدی از جمع آبی‌ها از یک هفته گذشت

مهدی قایدی ۸ روز است که از تمرینات استقلال به دور است و هنوز مشکلات این بازیکن حل نشده است.

مهدی قایدی ۸ روز است که از تمرینات استقلال به دور است و هنوز مشکلات این بازیکن حل نشده است.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، مهدی قایدی، بازیکن تیم فوتبال استقلال ۸ روز است که به تمرینات استقلال نیامده است. این بازیکن در ابتدا اعلام کرده بود به علت سرماخوردگی آمادگی لازم برای حضور در تمرینات نداشته است اما در ادامه مشخص شد مشکلات قرارداد قایدی، باعث شده این بازیکن از شرایط خودش ناراضی باشد و فعلا از جمع آبی‌ها به دور باشد.

قایدی معتقد است باید در قراردادش اصلاحاتی صورت بگیرد. در ابتدا فصل قرار بوده قرارداد این بازیکن مورد بازبینی و تغییر قرار بگیرد اما مدیران استقلال به این مساله توجهی نکردند و تداوم این بی‌توجهی موجب شد این بازیکن فعلا از شرایط خود ناراضی باشد و فعلا خود را به تمرینات استقلال نرساند.

این مساله به گوش مدیران استقلال رسیده  است و احمد مددی، مدیرعامل استقلال درباره وضعیت مهدی قایدی توضیح داد: مهدی پسر استقلال است و بیش‌ترین پرداختی این دوره را به او داشتیم. تا اینجای کار ۶۷ درصد پول قایدی پرداخت شده است. در دوره قبلی، رقم پرداختی بازیکنان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده بود. قاطعانه می‌گویم بازیکن مقصر نیست. چون مذاکره دوطرفه است و باید تلاش کنیم عقد قرارداد برای دو طرف به صورت برد - برد باشد. متأسفانه رقم قرارداد برخی بازیکنان افزایش نامتعارف داشته است. به قایدی هم در آن دوره وعده و وعیدهایی داده شده اما به آن عمل نشد. او تا ۱۴۰۲ با ما قرارداد دارد. تلاش می‌کنیم در یک فرآیند قانونی و با مذاکره نهادهای مربوطه بتوانیم قرارداد او را ترمیم کنیم.

با توجه به شرایطی که مهدی قایدی دارد، احتمال می‌رود این بازیکن تا زمانی که قراردادش اصلاح نشود، تصمیمی برای حضور در جمع آبی‌ها نداشته باشد و به نظر می‌رسد این بازیکن تا شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر صبر کند تا مدیران استقلال با این بازیکن صحبت‌های لازم را انجام دهد و قراردادش اصلاح شود و مشکلی در این خصوص به وجود نیاید.

با این وجود باید دید چه سرنوشتی در انتظار قایدی و استقلال است و این بازیکن جوان و مهم استقلال بالاخره راضی می‌شود به جمع آبی‌ها برگردد یا قرار است اتفاقاتی دیگری در روزهای آینده رخ دهد.