سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

اتلتیکو مادرید 0-1 چلسی

چلسی یک پیروزی چشمگیر خارج از خانه مقابل رهبران لالیگا در بخارست ثبت کرده است. اولیویه گیرود ششمین گل فصل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند. بازی برگشت در 17 مارس خواهد بود.

چلسی یک پیروزی چشمگیر خارج از خانه مقابل رهبران لالیگا در بخارست ثبت کرده است. اولیویه گیرود ششمین گل فصل خود در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند. بازی برگشت در 17 مارس  خواهد بود.

 

ضربه سر اولیویر گیرود - که توسط  وار  پاس داده  شد - یک پیروزی حیاتی 1-0 مقابل چلسی مقابل اتلتیکو مادرید را به دست آورد و مردان توماس توخل در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی کنترل را به دست آوردند.

سران لالیگا ، اتلتیکو ، به دلیل محدودیت اسپانیا در  پذیرش ورودی از انگلیس، برای کنترل شیوع کرونا، مجبور شدند بازی خانگی خود را در ورزشگاه با  بیش از 3000 کیلومترفاصله از مادرید انجام دهند.

توماس توخل از زمان پیوستن به چلسی سخت ترین آزمایش خود را پشت سر گذاشت. تیمش را در بخارست مستقر کرد و در حالی که در تمام مدت مالکیت توپ را کنترل می کرد ، روی لوئیز سوارز متمرکزبود. اتلتیکو یک شوت به سمت دروازه را مدیریت نکرد زیرا چلسی خود را در موقعیت قطبی قرار داد تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد. توکل در بازی برگشت در استمفوردبریج در تاریخ 17 مارس بدون میسون مونت و جورگینیو خواهد بود.

 

مترجم: اعظم سعیدی