پنجشنبه سی ام فروردین ماه
تهران میزبان نوجوانان کشور

خالکوبی ممنوع!

مسابقات والیبال جوانان دسته یکم باشگاه های کشور از روز شنبه با شرکت 12 تیم آغاز خواهد شد. میزبانی این رقابت ها را باشگاه های هوادار و مقاومت تهران بر عهده دارند.

مسابقات والیبال جوانان دسته یکم باشگاه های کشور از روز  شنبه با شرکت 12 تیم آغاز خواهد شد. میزبانی این رقابت ها را باشگاه های هوادار و مقاومت تهران بر عهده دارند.

 

بازیکن متولدین 11 دی ماه 81 به بعد باشند ، هر تیم برای استفاده از هتل و امکانات با مبلغ 230  میلیون ریال پرداخت کند. نکته جالب اینکه در بخشنامه فدراسیون به تیمها  ابلاغ شده از حضور بازیکنانی که روی بدن خود خالکوبی داشته باشند ممانعت به عمل آید.با اینهمه در شرایط کرونایی کشور برگزاری مسابقات این رده از جهات تشویقی حائز اهمیت است. فرهاد  داخم سرمربی تیم  هوادار یکی از سه نماینده پایتخت گفت: هتل رودکی را برای اسکان تیم ها در نظر گرفته ایم که از لحاظ امکانات و شرایط بسیار مطلوب خواهد بود. هوادار و مقاومت دیروز یک بازی تدارکاتی انجام داده اند که پیروزی از آن شاگردان داخم شده است.

ارائه تست پس سی آر الزامی است و در پایان دور مقدماتی رقابت ها چهار تیم به پلی آف راه پیدا خواهند کرد که فرجه ای دیگر برای دیده شدن نوجوانان مستعد خواهد بود.

نویسنده:  جمشید حمیدی