جمعه دهم فروردین ماه

مجتبی گلیج: قهرمانان خوبی در وزن 97 کیلوگرم حضور دارند

عضو تیم ملی کشتی آزادگفت: خدا را شکر تمرینات را با انگیزه بالا پیگیری می کنیم و پس از برگزاری 4 مرحله از اردو در شرایط جسمانی و فنی خوبی قرار داریم.

عضو تیم ملی کشتی آزادگفت: خدا را شکر تمرینات را با انگیزه بالا پیگیری می کنیم و پس از برگزاری 4 مرحله از اردو در شرایط جسمانی و فنی خوبی قرار داریم.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی؛ مجتبی گلیج عضو تیم ملی کشتی آزاد در وزن 97 کیلوگرم  در مورد شرایط حضورش در اردوهای تیم ملی گفت: وزن 97 کیلوگرم سنگین ترین وزن به لحاظ رقابتی در تیم ملی است و 4 کشتی گیر خوب در این وزن حضور دارند که همه توانایی کسب سهمیه را دارند.


وی گفت: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می کنیم و کادر فنی نیز برای ما وقت می گذارد و قدردان زحمات آن ها هستیم.


گلیج در مورد شرایط قرنطینه گفت: شرایط خاصی است و باید از اردو خارج نشویم و کمی تحمل آن سخت است اما نگاه ما حضور در تیم ملی و کسب افتخار است و برای آن همه ی سختی ها را تحمل می کنیم.


وی ادامه داد: از لحاظ تغذیه و شرایط اسکانی وضعیت خوب است و روند تمرینات و آمادگی جسمانی کشتی گیران نیز روز به روز بهتر می شود.


دارنده 2 مدال طلای زیر 23 سال جهان تصریح کرد: با توجه به اینکه کادر فنی تصمیم بر برگزاری انتخابی دارد و ما نیز به آن ها اعتماد داریم تمرینات خود را با جدیت بالایی برگزار می کنیم و منتظر هستیم که ببینیم نحوه انتخاب کشتی گیران در این وزن به چه صورت خواهد بود.


وی ادامه داد: تجربه لازم را در رده ی سنی بزرگسالان دارم و چند سالی است که در این رده کشتی گرفته ام و سال گذشته نیز در قهرمانی آسیا در کشور هند صاحب مدال طلا شدم.


این کشتی گیر مازندرانی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تمرکز و تلاش من و همه ی کشتی گیران حضور در المپیک و کسب مدال در آن است و هدف همه ی ما افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین مهم بین المللی است.