جمعه سی و یکم فروردین ماه

شروع مقتدرانه روزبهانی و رونمایی از بوکسور بلاروسی

تیم‌های مدعی در دومین روز رقابت‌های لیگ برتر بوکس به پیروزی رسیدند.

تیم‌های مدعی در دومین روز رقابت‌های لیگ برتر بوکس به پیروزی رسیدند.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرزورزشی، دومین روز از مسابقات لیگ برتر بوکس یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز از گروه الف ، باران پل اراک با نتیجه ۶ بر ۲ از سد هیات بوکس تهران گذشت.سجاد کاظم‌زاده، علی جمالی و ایمان رمضان‌پور از جمله بوکسورهایی بودند که برای تیم میزبان پیروزی کسب کردند.

از دیگر دیدار این گروه بیمه حکمت با حساب ۶ به ۲ موفق به شکست خدمات خورویی اردبیل شد. در این دیدار رقابت‌های جذاب و نزدیکی برگزار شد اما در نهایت تیم تهرانی به برتری دست یافت.

 از رقابت‌های گروه ب پلیمر خلیج فارس با حساب ۵ بر ۳ مقابل صبانور‌ گروس به برتری رسید. در این دیدار دمیتری آسانوف بوکسور بلاروسی تیم پلیمر در ترکیب تیم حضور داشت و با نمایشی قابل قبول مقابل رقیب خود به برتری رسید. همچنین دیدار جذاب امید احمدی‌صفا و مهدی خسروی در سبک وزن هم به سود امید پایان یافت.

در دومین دیدار از این گروه هیات بوکس خوزستان با حساب ۶ بر ۲ مقابل پیشتازان اکو خراسان رضوی به برتری رسید.

 در مهمترین دیدار احسان روزبهانی کاپیتان تیم ملی بوکس با ارائه مبارزه‌ای بسیار زیبا موفق به شکست محمد شوریان شد. دانیال‌ شه‌بخش بوکسور المپیکی ایران هم در ترکیب تیم خوزستان مقابل علی حبیبی‌نژاد به پیروزی رسید؛ دانیال در وزن ۶۳ کیلوگرم بازی کرد.

امروز چهار دیدار دیگر برگزار خواهد شد که طبق برنامه از گروه الف بیمه حکمت با کرمانشاه و اردبیل با باران پل اراک دیدار می‌کنند. 

از گروه ب هم پیشتازان اکو خراسان رضوی مقابل واریان جهرم فارس قرار میگیرد و هیات بوکس خوزستان نیز با پلیمر خلیج فارس دیدار می‌کند.

تیم‌های اول و دوم گروه‌های الف و ب به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کنند و روز شنبه هفته آتی به صورت ضربدری با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات رده‌بندی و فینال هم روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.