جمعه دهم فروردین ماه

داوری: هیچ سنخیتی با کامبوزیا ندارم

افشین داوری یکی از گزینه های اصلی ریاست فدراسیون شطرنج، می‌خواهد پس از به دست گرفتن سکان ریاست، ساختمان اداری و هتل ورزش را به این فدراسیون بازگرداند.

افشین داوری یکی از گزینه های اصلی ریاست فدراسیون شطرنج، می‌خواهد پس از به دست گرفتن سکان ریاست، ساختمان اداری و هتل ورزش را به این فدراسیون بازگرداند.


وی در خصوص وضعیت فدراسیون دوچرخه سواری گفت: من حدود ۲ ماه است که در این فدراسیون هستم و در این مدت برای هیات کرمانشاه مجمع انتخابات برگزار کردم. همچنین قرار است برای کهکیلویه و بویراحمد نیز مجمع برگزار کنیم. ضمن اینکه تقویم مسابقات را تنظیم کرده ایم تا برای بازی های آسیایی و المپیک اردو برگزار کنیم. لذا زمینه‌ای را ایجاد کرده ایم تا کاندیدا برای ریاست فدراسیون دوچرخه سواری آماده شوند.
سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در مورد کاندید شدنش در فدراسیون شطرنج افزود: سال ها پیش زمانی که مدیریت ورزش خراسان را در دست داشتم، میزبان مسابقات شطرنج آسیایی و جهانی بودیم که برجسته ترین میزبانی تاریخ شطرنج در ایران بود. لذا بعد از آن تصمیم گرفتم به این ورزش کمک کنم.
داوری در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه از طرف کامبوزیا آمده و کاندید شده خاطر نشان شد: من کاملاً این شایعات را مردود اعلام می کنم زیرا من هیچ سنخیتی با ایشان ندارم. من یک فرد کاملاً مستقل هستم که آمده‌ام به ورزش شطرنج کمک کنم و به هیچ احدی وابسته نیستم. ضمن اینکه ایشان را خیلی نمی‌شناسم فقط زمانی که ما میزبان بودیم با ایشان در حد دو همکار مراوده داشتیم.
کاندیدای ریاست فدراسیون شطرنج در پایان گفت: هدفم از ورود به شطرنج در ابتدا حفاظت و حراست از منافع فدراسیون می باشد. همچنین حداکثر تلاشم را می کنم تا تامین منابع پایدار برای استانها داشته باشم.
گفت و گو: عباس اسماعیلی