پنجشنبه نهم فروردین ماه
پرونده شکایت سوشا به فیفا ارسال شد

پرسپولیس هشتصد میلیون به مکانی بدهکار است!

هنوز از مدت حفظ صدرنشینی و نیز کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در تهران در رقابت های نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران نیز فقط چند روز گذشته است.

هنوز از مدت حفظ صدرنشینی و نیز کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در تهران در رقابت های نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران نیز فقط چند روز گذشته است.

 

خبر جدیدی مبنی بر شکایت سوشا مکانی دروازه بان شمالی سابق پرسپولیس از این باشگاه در بعضی از رسانه های داخلی انتشار یافته است.

مکانی در طی سال های پیش ابتدا عضویت تیم استیل آذین را بر عهده داشت و بعد از آن به تیم نفت پایتخت رفت. سوشا بعد از ماه ها حضور و همراهی در تیم نفت در لیگ ایران از نفت تهران به فولاد خوزستان انتقال یافته بود.

فرکی : نیز کماکان هدایت فولاد خوزستان در لیگ برتر کشورمان را بر عهده داشت و سر آخر هم موفق کسب عنوان قهرمانی فولاد در لیگ برتر شده بود. او در تیم پرسپولیس دوام نیاورد و به نروژ رفت.

حال شنیده ها حاکی است که سوشا مکانی از باشگاه سابقش پرسپولیس به فیفا  برای گرفتن حق و حقوق خود معادل 800 میلیون تومان، شکایت کرده است.   باتوجه اوضاع مالی نابسامان تیم پرسپولیس ،مکانی باید صبر پیشه کند تا ببینیم  نتیجه دوندگی های شاکیان خصوصی و یا به اصطلاح فرهنگی و ورزشی به کجا کشیده خواهد شد.

 انتخابات فدراسیون فوتبال

در انتظار اتفاقات خوب و خوشایند

فقط دو روز تا انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باقی مانده است اگر ابر وباد و مه خورشید بگذارند، فوتبال بعد از چند سال سرگردانی و بلاتکلیفی ، دارای یک رئیس و مسئول مستقیم می شود. اینکه در پشت پرده چه اتفاقاتی خواهد افتاد نمیدانیم، ولی با خوش بینی این قضیه را تعقیب می کنیم و امیدوار هستیم که بهترین اتفاق برای ورزش اول کشور ما بیفتد.

مرتضی فنونی زاده کارشناس پیشکسوت فوتبال در این باره می گوید: به عنوان یک بازیکن سابق تیم ملی نظر من به شخصیت های فوتبالی است . به طور مثال علی کریمی می تواند از پس مشکلات فراوان این رشته برآید. او شاید یکی از معدود افرادی باشد که می تواندریشه فساد و دلال بازی را در این ورزش بخشکاند. فوتبال ما از سو مدیریت رنج می برد و کریمی می تواند با داشتن یک کارگروه قوی مشورتی بر مشکلات تودرتوی این رشته فایق آید و جلوی هزینه بیهوده پول های کلان این رشته را بگیرد.

. . . و  اما فرشاد فلاحت زاده دیگر پیشکسوت و کارشناس فوتبال می گوید: رئیس جدید فدراسیون باید بتواند مدیریت شایسته ای را در این ورزش حاکم سازد . البته که گرایش من به عنوان یک فرد فوتبالی به علی کریمی است اما هر شخصی که بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال می نشیند باید ساختار و پایه فوتبیال ایران را دگرگون و محکم سازد.فوتبال ما دچار صدها مشکلات است که بیشترآنها از سومدیریت ها به وجود آمده است. اما این نمایندگان هیات های استان ها ورزشکاران و داوران و مربیان هستند که باید فارغ از هر نوع گرایشی به رستگاری فوتبال ملی ایران بیندیشند.

گفت وگو : حسن امام قلی