پنجشنبه سی ام فروردین ماه
شهنازی و پوزش خواهی از تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان؛

عصبانی بودم یک حرفی زدم!

در پی تهدید محمدرضا شریف پور مدیر تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان مبنی بر شکایت از سرمربی تیم سایپا ناصر شهنازی در گفت و گویی بابت اظهاراتش عذرخواهی کرد.

در پی تهدید محمدرضا شریف پور مدیر تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان مبنی بر شکایت از سرمربی تیم سایپا ناصر شهنازی در گفت و گویی بابت اظهاراتش عذرخواهی کرد.


شهنازی در جریان مسابقه روز چهارشنبه دو تیم عنوان کرد که معلوم نیست بازیکنان فولاد چه چیزی مصرف کرده اند که همه عالی بازی می کنند این گفته شبهه برانگیز با واکنش مدیر تیم فولاد مواجه شد و شهنازی را به توهین و زیر سوال بردن پیروزی سیرجانیان متهم و تهدید به شکایت رسمی علیه وی در فدراسیون والیبال کرد.
ناصر شهنازی اما در گفت و گویی درباره ادعایش مبنی بر استفاده بازیکنان سیرجان از مواد نیروزا گفت: صعود تیم سیرجان به مرحله نیمه نهایی را تبریک می‌گویم. آنها والیبال استثنایی به نمایش گذاشتند. امیدوارم از حرف‌هایم سوءبرداشت نشده باشد. از صمیم قلب گفتم که تمام بازیکنان تیم سیرجان باید به تیم ملی دعوت شوند چرا که فوق تصور والیبال بازی کردند و عملکردشان فراتر از انتظار ما بود. اگر این روند را ادامه دهند، حتماً یک پای فینال خواهند بود.
وی تأکید کرد: صحبتی که در تایم‌اوت مطرح کردم در عصبانیت بود و اعتقادی به حرفم ندارم؛ چنین چیزی وجود ندارد و برای صحبت‌هایم از سرپرست سیرجان عذرخواهی کردم. ارادت خاصی به او و مجموعه‌اش دارم و آنها نیز عذرخواهی مرا پذیرفتند و موضوع حل شد. در حالت عصبانیت مهم است که بتوانیم خودمان را کنترل کنیم که متأسفانه من نتوانستم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره ادعای سرپرست سیرجان و تست مثبت دوپینگ سه بازیکن او در سال‌های گذشته گفت: سال‌ها پیش در تیم دسته یک حضور داشتم و پس از اتفاقاتی که رخ دادم، به اصرار خودم از بازیکنان تست دوپینگ گرفته شد چرا که به والیبال پاک اعتقاد دارم ازاین‌رو خواستم نتیجه مشخص شود و در نهایت تست سه بازیکن مثبت شد. والیبال ورزش سالم و پاکی است که نباید درگیر بداخلاقی‌ها شود...
البرزورزشی: اینکه یک مربی پی به اشتباهات خود می برد و عذرخواهی می کند خود نوعی شجاعت است ولی مربیان با تجربه ما باید بدانند که بازی اشکنک دارد و نباید دست به فرافکنی بزنند.
نویسنده: جمشید حمیدی