پنجشنبه نهم فروردین ماه

آقا میرزایی؛ در تایلند برای کسب سهمیه المپیک پارو خواهم زد

ملی پوش تیم ملی کایاک قایقرانی گفت: برای حضور در ماده 1000 متر کایاک تمرین می کنم و تا برای کسب سهمیه المپیک در تایلند به آمادگی کافی دست یابم.

ملی پوش تیم ملی کایاک قایقرانی گفت: برای حضور در ماده 1000 متر کایاک تمرین می کنم و تا برای کسب سهمیه المپیک در تایلند به آمادگی کافی دست یابم.


علی آقا میرزایی درباره وضعیت برگزاری اردوهای تهران تیم قایقرانی به خبرنگار البرز ورزشی گفت: تاکنون سه مرحله اردوی تدارکاتی داشته ایم که دو مرحله در بندر انزلی و سومین مرحله در تهران برگزار شده است. اکنون تمرینات خود را برای رسیدن به آمادگی بهتر جسمانی ادامه می دهیم تا به حد نصاب برسیم.
وی افزود: در حال حاضر شرایط کلی ورزشکاران خوب هست و مشکل خاصی نداریم.
آقا میرزایی در مورد اینکه خودش را در چه ماده ای برای حضور در رقابتهای بین المللی آماده می کند، تصریح کرد: : در رشته کایاک بزرگسالان تک نفره ماده 1000 متر شرکت خواهم کرد و تا 17 اسفند ماه در اردو خواهیم بود بعد از اینکه تست گرفته شد رکوردگیری تیم در اواخر اسفند ماه برگزار می شود و مجدد پنجم فروردین ماه به تهران برمی گردیم تا با فاصله 15 روز قبل از شروع مسابقات به تایلند اعزام شویم زیرا میزبان مسابقات کسب سهمیه المپیک تایلند است.
ملی پوش تیم ملی کایاک ابراز کرد:  این مسابقات برای رده بزرگسالان و گرفتن کسب سهمیه المپیک خواهد بود. تیم کایاک بزرگسالان چهار نفر در بخش مردان و سه نفر در رشته کانو مردان را شامل می شود و در بخش بانوان نیز شش ورزشکار در حال تمرین در اردوهای تیم ملی هستند که اردوی تیم ملی بانوان نیز در تهران برگزار می شود.

گفت و گو: الهه طائمه