پنجشنبه سی ام فروردین ماه
فردا، روز سرنوشت. . .

بازی روی شیروانی داغ

درحالی که خیال دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان از بابت صعود به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور آسوده شده است، سرنوشت چهار تیم با بازی سوم گره خورده شد.

درحالی که خیال دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان از بابت صعود به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور آسوده شده است، سرنوشت چهار تیم با بازی سوم گره خورده شد.

فردا تیم شهرداری ارومیه، باید مقابل تیم شگفتی ساز لیگ شهرداری گنبد قرار بگیرد. گنبدی ها دیروز سه بر یک پیروز شدند.آنها پر از انگیزه بودند و تیم ارومیه تهی از اشتهایی برای  جنگیدن اما برعکس این مسابقه دیدار دو تیم بخش خصوصی شهداب یزد و لبنیات هراز  آمل پنج گیمه ای دیدنی و نفسگیر و دارای برنامه بود. شهداب بهترین بازی خود را در دفاع، اسپک و سرویس ارائه داد،  حمزه زرینی یار جدا شده از هراز حمزه زرینی، سلیم چپرلی، رضا عابدین ، آراجو بازیکن برزیلی در کنار تاجر رضایی همراه با توپ رسانی رحیمی نیا ( لیبرو ) سیمایی متفاوت از شهدابی ها به تصویر کشید. از سوی دیگر هراز که از تجربه داران خود نا امید شده بود بازی با مهره ها را از جوان ها و رافع طبری ( لیبرو) محمد کاظم غفاری دو جوان دیگر علیرضا شبان و طیب عینی را رو کرد، اما در ست پنجم اشتباه فردی هراز و  هوشیاری مهدی مهدوی در بازیگردانی شهدابی برد ماراتن  گونه را به اردوی یزدی ها آورد تا فردا  در نبرد سوم، فرجام صعود مشخص شود. در حقیقت روز یکشنبه دو مسابقه بازی  روی شیروانی داغ خواهد بود که یک نفرش سرنوشت چهار تیم را رقم می زند، دیروز پریروز ویدیو چک ها یاربودند اما برای پیکارهای پیش روی زوج داوری را باید جدی گرفت.

چهره روز . . .

در جمع بازیکنان درخشان دو تیم پیروز دیروز، ادریس دانشور با کسب 20 امتیاز روزی پر سرگذاشت. وی یکی از دریافت کنندگان موفق تیمش بود، بازیکنی که خیلی  ها تصور می کردند کردند به انتهای خط بازیگری رسید.

اکنون پا به پای جوان پرانگیزه گنبد مبارزه می کند، در بازی ماراتن گونه شهداب – هراز که 108-109 به سود شهدابی ها شد، میکائیل تاجر بازیکن قطرپاسور شهداب 23 امتیاز گرفت و  سهم رضا قرا در تیم هراز نیز 20 امتیاز بود، از نگاه ما عنوان چهره روز مسابقات زیبنده دو بازیکن ترکمن، ادریس دانشور و میکائیل تاجر است.

نویسنده: جمشید حمیدی