جمعه دهم فروردین ماه

اینیستا و آینده پدری در بارسلونا

آندرس اینیستا ، ستاره بزرگ بارسلونا اعتراف کرد که در صورت ادامه پیشرفت می تواند هافبک پدری را به یکی از بزرگترین بازیکنان باشگاه تبدیل کند.

آندرس اینیستا ،  ستاره بزرگ بارسلونا اعتراف کرد که در صورت ادامه پیشرفت می تواند هافبک پدری را به یکی از بزرگترین بازیکنان باشگاه تبدیل کند.

پدری با امضای 5 میلیون یورو از لاس پالماس در سال 2019 ، تابستان سال گذشته به کمپ نو رفت و به سرعت به یکی از مهمترین بازیکنان رونالد کومان تبدیل شد و تاکنون 36 بازی در همه مسابقات انجام داده است

.

از زمانی که پدری در 16 سالگی برای اولین بار برای لاس پالماس بازی کرد ، شایعات درباره او بسیار زیاد بود و اینیستا در جریان یک نشست رسانه ای اعتراف کرد که از تماشای پدری نوجوان در حال تمرین لذت برده است.

وی طی رویدادی در لالیگا گفت : "برای همه واضح است که پدری پتانسیل خارق العاده ای دارد. من فکر می کنم که او در مکان مناسب برای پیشرفت خود و جایی که می تواند به رشد خود ادامه دهد وجود دارد."

"نکته مهم برای او این است که بتواند آرامش خود را حفظ کند و مردم فضای لازم را به او بدهند. او جوان است و تمام حرفه خود را پیش رو دارد. من مطمئن هستم که او کارهای خوبی را انجام خواهد داد. من فکر می کنم او جوانی است که درراه درست گام بر می دارد و چه کسی می داند  او باید چه کاری انجام دهد.  وقتی او پا به زمین می گذارد و خیلی راحت با توپ کار می کند ، 17 ساله به نظر نمی رسد. این خیلی مهم است و امیدوارم كه او به رشد  و پیشرفت خود ادامه دهد. من مطمئن هستم كه او آینده بزرگی در بارسلونا در پیش دارد."

افراد کمی درک می کنند که یک هافبک موفق در بارسلونا بهتر از اینیستا است ، که در یک حرفه 16 ساله درخشان 674 بازی برای لا بلوگرانا انجام داد که کمتر از 9 عنوان قهرمانی در لالیگا و چهار لیگ قهرمانان به دست آورد.

پدری یک راه طولانی در پیش دارد ، اما عملکرد او باعث شده بسیاری از هواداران نسبت به آنچه بالقوه می تواند یک حرفه برجسته برای این باشگاه باشد ، انتقاد کنند.

کومان گفت: " آنچه من از او دیده ام ، او نمونه ای از چگونگی رفتار کسی است که در این سن بسیار خوب است. به عنوان مربی ، ما به او فرصت ها و مشاوره می دهیم ، اما او پسری است كه از خانواده ای بسیار متواضع است و می داند برای پیشرفت چه باید بكند و چه فكر كند كه الان آنجا باشد. او آینده بزرگی دارد و باید به کار خود ادامه دهد. "

مترجم: اعظم سعیدی