جمعه دهم فروردین ماه

قاسمپور: قوه قضائیه پیگیر است

اواسط سال 97 و پیش از رقابت های جام ملت های آسیا (امارات) نیز مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در مصاحبه ای مطرح کرده بود که نمی دانم مبلغ بیست میلیون دلار پاداش صعود به جام جهانی 2014 و 2018 چه شده است؟

در این باره گفت و گویی با ابراهیم قاسمپور هافبک اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 78 انجام داده ایم که می خوانید:

وی گفت: آدم های صادق و سالم در فوتبال کم شده اند، افراد منفعت طلب و سودجو به دنبال منافع شخصی خود هستند تا از لحاظ مالی کم و کسری نداشته باشند.

بازیکن سابق تیم ملی ادامه داد: در این باره مهدی تاج باید پاسخگو باشد چرا که این اتفاق در زمان ریاست وی صورت پذیرفته است. متاسفانه پول های کلانی از بیت المال توسط برخی در فدراسیون حیف و میل شده و کک کسی هم نمی گزد. البته گویا قوه قضائیه در حال پیگیری مسائل اخیر در فوتبال کشورمان است و امیدوارم که افراد خاطی به سزای اعمال خود برسند.

قاسمپور تصریح کرد: در سال های دور و پیش از انقلاب وقتی که تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت حشمت خان مهاجرانی هب جام جهانی 78 آرژانتین صعود کرده بود، قرار بود از سوی مسوولان ورزش و فوتبال مبلغی معادل یکصد و هشتاد هزار تومان به عنوان پاداش به بازیکنان تیم ملی پرداخت شود اما در ادامه مبلغ تعیین شده به پنجاه هزار تومان کاهش پیدا کرد و در نهایت بنده تنها هجده هزار تومان دریافت کرده بودم!

بازیکن سال های دور صنعت نفت آبادان در پایان صحبت هایش اظهار کرد: فوتبال از پایه و اساس ویران شده و این به روی عملکرد نمایندگانمان در میادین مختلف تاثیر مستقیم گذاشته است. امیدواریم تغییراتی صورت بگیرد تا مسیر را برای خود هموار سازیم و گام های بلندی جهت پیشرفت فوتبال برداریم.